Mikä siinä aina on niin hauskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jos pieni lapsi ottaa käteensä vaikka kaljatölkin ja on juovinaan siitä. Lapsi tekisi saman eleen cokistölkin kanssakin eikä se naurattaisi ketään, mutta jo repeää ilo ylimmilleen kun se tapahtuu kaljatölkin kanssa.

Pohdin asiaa vain eilen, kun oma 1v2kk koppasi tölkin (kiinni oleva) käteensä ja mukamas joi siitä ja heti oli joku kamera kädessä ottamassa kuvaa ja muut ympärillä nauraa retkottaa.

Ja usein olen nähnyt vastaavia tilanteita, että noin 1 vuotiaan kanssa pelleillän että "ota kuva kun se nyt muka juo tätä".

Alkuperäinen kirjoittaja no:
totta kai se on hauskaa. miksi sinusta ei ole? perustele.

No on se hauskaa, mutta pohdinkin vain, että miksi se nyt niin hiton hauskaa on olevinaan. Kun se lapsi tosiaan tekisi sen saman eleen cokistölkin kanssakin.

Enpäs ole koskaan moista asiaa miettinyt, mutta tottahan tuo on.
Lapsi kun pitää kiinni kaljatölkistä kiilto silmissään niin se on hauskaa, mutta jos on limutölkki niin mitäs sitten..

en mä ole koskaan ajatellut että se ois hauskaa. Meidän tyttö on kyl tilanteen tehnyt, mutta enempi minusta oli hauskaa kun neiti 1.5-vuotias yritti kantaa eteisestä keittiöön täyttä puolentoista litran limua ja ei saanut auttaa kun hän kyllä jaksaa.

mun mielestä se olis hauskaa myös sen cocistölkin kanssa..lähinnä johtuen siitä,että yleensä alle 1vuotiaat juo pullosta tai nokkamukista eikä suoraan tölkistä.. =) hauskempaa tosin vielä sen oluttölkin kanssa.. :D

Yhteistyössä