V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Jännä tuo toipuminen. Olen ollut todella kipeä lähes 2 viikkoa leikkauksen jälkeen. Vuorokauden kuluttua leikkauksesta yritin päästä suihkuun hoitajan kanssa. Taju meni jo ylös noustessa. :/ Kun kipulääke jäi yöllä ennakoivasti ottamatta, en enää voinut kelloa soittaa, että antakaa se nyt. En helvetti vie yltänyt kellolle, enkä keksinyt mitään konstia päästä sinne asti kurottamaan. Ajatuskin liikkumisesta sattui ihan hirveästi. Jumituin siis sänkyyn, kunnes sain tehokkaan kipulääkityksen.![]()
Ja kun luulin olevani nopea toipuja. On hyvä kunto ja kestävyys, liikun paljon, enkä ole edes kipuherkkä. :/ Ois kiva tietää, mistä tuo johtuu.
Allekirjoitan tän täysin! Ihan hullua oli, kun yritin laittaa tukkaa ponnarille ja vatsaa viilsi niin, että meinasi yrjö lentää. Suihkuun mennessä jokaisen vaatteen poisottaminen sattui, kivuttomasti ne olisi saanut yltään vain saksilla leikkaamallaJa mäkin luulin, että mun kunnolla ja sisulla leikkauksesta toipuu tuosta vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vastarannankiiski:Harmi et teillä on ollut noin huonoja kokemuksia sektioista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja vastarannankiiski:Harmi et teillä on ollut noin huonoja kokemuksia sektioista![]()
Mulle on tehty kolme sektiota. En silti huonoiksi sanois kokemuksina. Ekasta en muista mitään, se oli hätäsektio. Jälkimmäiset on olleet ihmeellisiä, rauhallisia, jopa epätodellisia kokemuksia. Sellasia ai nytkö se syntyy, siis onko tämä totta, eihän tää edes tunnu...
Valtimo tai laskimo meni poikki keskimmäisessä leikkauksessa ja se oli semmonen ei niin kiva juttu, mutta se meni hienosti ohi ja mitään huonoa kokemusta ei jäänyt. Viimesessä lääkäri vahingossa viilsi vuotavan haavan vauvan otsaan. Ei sekään ollut maailmanloppu. Jälkipelit oli vaan työläitä mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja vastarannankiiski:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja vastarannankiiski:Harmi et teillä on ollut noin huonoja kokemuksia sektioista![]()
Mulle on tehty kolme sektiota. En silti huonoiksi sanois kokemuksina. Ekasta en muista mitään, se oli hätäsektio. Jälkimmäiset on olleet ihmeellisiä, rauhallisia, jopa epätodellisia kokemuksia. Sellasia ai nytkö se syntyy, siis onko tämä totta, eihän tää edes tunnu...
Valtimo tai laskimo meni poikki keskimmäisessä leikkauksessa ja se oli semmonen ei niin kiva juttu, mutta se meni hienosti ohi ja mitään huonoa kokemusta ei jäänyt. Viimesessä lääkäri vahingossa viilsi vuotavan haavan vauvan otsaan. Ei sekään ollut maailmanloppu. Jälkipelit oli vaan työläitä mulla.
No mulla taasen ovat olleen "jännittäviä" kokemuksiaOlen tiennyt koko ajan mitä tapahtuu, vaikka en ole mitään tuntenut.
Mies on ollut vierelläni ja se jännitys siitä, että parin minutin päästä saan nähdä lapseni... Se on jotain niin käsittämätöntä <3
Molemmat siis suunniteltuja sektioita, joten olen tiennyt päivämäärän etukäteen.
Ekasta päivää ennen ja tokasta pari viikkoa ennen.
Minulle sektio on ollut yhtä herkkä kokemus mitä toiset kertoo synnytyksestä.