Mikä se nyky ajan naisia vaivaa, kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olen tatuoitu jätkä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet ensin vetänyt liikaa käteen. Mälli irtoaa vasta kauhean imuutuksen jälkeen jos ollenkaan. Sikakivaa kun posket ja huulet maitohapoilla, turhan vaivalloista minusta. Ihan vastaavaa se että viitsitkö naista nuolla vaikka sen 1,5 tuntia orkun takia?

No mun ei tarvi miestäni kauan kyllä imutella kun tulee, ehkä 5min. Just ku tulossa niin jatkan vain kädellä ja mällejä en suuhun asti ota. En tykkää sperman koostumuksesta ja siitä ku on niin lämmintä, kerran olen ottanu ja yrjö meinas lentää :(

Mieheni puolestaan nuolee mua joka kerta, minulta menee 15-30min kun tulen ja jaksaa koko tuon ajan :D

Jos tuolle kielen alla olevalle jäänteelle vois tehdä jotain niin vois nuolla pitempääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiu:
Olet ensin vetänyt liikaa käteen. Mälli irtoaa vasta kauhean imuutuksen jälkeen jos ollenkaan. Sikakivaa kun posket ja huulet maitohapoilla, turhan vaivalloista minusta. Ihan vastaavaa se että viitsitkö naista nuolla vaikka sen 1,5 tuntia orkun takia?

Olen tatuoitu jätkä!

Ja lisään vielä: Jaksaisin ottaa suihin pidempäänkin, tykkään siitä että saan antaa toiselle nautintoa..
Mies on muutenkin niin nopea rakastelussa.. Kiihottuu takaapäin älyttömästi mun pyllystä. Joskus tahtoisin että kestäis pidempäänkin.
Ja toinen mistä mieheni tykkää on se kun istun päälle ja ratsastan :D