O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä se on ku nyky ajan tatu oidut jätkät ei osaa edes omaa äidin kieltään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä se on ku nyky ajan tatu oidut jätkät ei osaa edes omaa äidin kieltään
Alkuperäinen kirjoittaja tulinen kastike:sä kerroit että sulla on poika?tänäänkö sulla on ne treffit sen kerhotädin kanssa ?
muuten kansanopistossa ois sullekkin kivoja ruuanlaittokursseja esim.maahanmuuttajien kanssa.Voisit vaikka saada somalialaisen muijan.
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja tulinen kastike:sä kerroit että sulla on poika?tänäänkö sulla on ne treffit sen kerhotädin kanssa ?
muuten kansanopistossa ois sullekkin kivoja ruuanlaittokursseja esim.maahanmuuttajien kanssa.Voisit vaikka saada somalialaisen muijan.
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja pippi:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja tulinen kastike:sä kerroit että sulla on poika?tänäänkö sulla on ne treffit sen kerhotädin kanssa ?
Olen tatuoitu jätkä!
Mmu-kursseilla oppis varmaan suomeakin.
Alkuperäinen kirjoittaja hmhnii:mikä siinä on ku nykyajan ukoille ei sitten mikään kelpaa. "Nainen!!! Ruoassani on vihannes!!!"
Alkuperäinen kirjoittaja pippi:Alkuperäinen kirjoittaja pippi:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja tulinen kastike:sä kerroit että sulla on poika?tänäänkö sulla on ne treffit sen kerhotädin kanssa ?
Olen tatuoitu jätkä!
Mmu-kursseilla oppis varmaan suomeakin.
Haha! (Mullon hilloa a-näppäimen välissä.)
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen jäänne menneisyydestä ja osaan. =)
Ja ne sun aiemmin linkittämäsi ruislimppujutut kuulostivat ihan kelvoilta.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä olen vapaa ja pysyn vapaana.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Äläs noin vaikeita kysy. :xmas: