J
justiina
Vieras
Me on miehen kans pohdittu, et mikä saa ihmiset eroamaan? Miksi jo pitkäänki naimisissa olleet eroaa?
Päädyttiin siihen, että jos puolisoilla/pariskunnalla on edes vaihtoehtona ero tai eroaminen, niin siihen helpommin päädytään. Jos taas puolisoilla on alusta asti selvänä, että yhdessä mennään läpi kivenkin, eikä koskaan jätetä toista, niin sillon helpommin pysytäänkin yhdessä. Me ainakin miehen kans puhutaan kaikki asiat aina puhki ja poikki, annetaan toisillemme anteeksi ja pyydetään virheitä anteeksi, jotta elämä jatkuis taas mukavammin. Ja jatkuuhan se, jos niin haluaa. Ei kävis pienessä mielessäkään erota siitä kaikkein ihanimmasta miehestä, jonka kanssa on jo monta kantoa ylitetty jne.
Mut kertokaas mikä teidän mielestä ajaa eron partaalle? Mielestäni ero vain pahentaa elämää, ei paranna... mutta mielipiteitä on monenlaisia.
Päädyttiin siihen, että jos puolisoilla/pariskunnalla on edes vaihtoehtona ero tai eroaminen, niin siihen helpommin päädytään. Jos taas puolisoilla on alusta asti selvänä, että yhdessä mennään läpi kivenkin, eikä koskaan jätetä toista, niin sillon helpommin pysytäänkin yhdessä. Me ainakin miehen kans puhutaan kaikki asiat aina puhki ja poikki, annetaan toisillemme anteeksi ja pyydetään virheitä anteeksi, jotta elämä jatkuis taas mukavammin. Ja jatkuuhan se, jos niin haluaa. Ei kävis pienessä mielessäkään erota siitä kaikkein ihanimmasta miehestä, jonka kanssa on jo monta kantoa ylitetty jne.
Mut kertokaas mikä teidän mielestä ajaa eron partaalle? Mielestäni ero vain pahentaa elämää, ei paranna... mutta mielipiteitä on monenlaisia.