A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Mulla käytössä Decubal ja olen todella tyytyväinen
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Mitä naisia te oikein olette, Niveaa valkoisessa purkissa, Lancômea ostin... tsiisus, niillä tuotteilla on ihan oikeat nimetkin ja joka sarjalla aika monta eri alasarjaa! :kieh:![]()
Paras kokeilemistani on Vichy Aqualia Thermal Rich-voide. Ihan mahtavaa kamaa. Maksaa kalleimmassa apteekissa about 24 ?, mutta kannattaa vertailla, apteekeilla on omat hintansa.
Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Mitä naisia te oikein olette, Niveaa valkoisessa purkissa, Lancômea ostin... tsiisus, niillä tuotteilla on ihan oikeat nimetkin ja joka sarjalla aika monta eri alasarjaa! :kieh:![]()
Paras kokeilemistani on Vichy Aqualia Thermal Rich-voide. Ihan mahtavaa kamaa. Maksaa kalleimmassa apteekissa about 24 ?, mutta kannattaa vertailla, apteekeilla on omat hintansa.
No käsittäkseni Nivealla ei ole noita rasvoja muuta kuin se tönkkö sininen ja toi valkoisessa purkissa oleva rasvaEn minä sitä ole kattonu kun ruokakaupasta aina sen valkosen purkin vaan ostan
Ja ihan normaali nainen olen, vastatakseni sun kysymykseen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Mulla käytössä Decubal ja olen todella tyytyväinen
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mun kuivaan ihoon ei auta kuin ceridal-öljy ja bepanthen. Muut ei imeydy kunnolla eikä poista hilseilyä tai sitten kirvelevät ihan älyttömästi.
Edes ökykalliit merkkituotteet ei vaan toimi :/
Alkuperäinen kirjoittaja atoopikko:Jos iho on oikeasti todella kuiva ja mahdollisesti ihottumainen (atooppinen tai muuten vain "tulehtunut") niin älä vaan mitään kaupan halpiskia käytä. Pahetaa vaan todennäköisesti tilannetta. Apteekista melkein mikä van EI-vesiliukoinen voide on hyvä. Auttavat varmasti siellä mielellään. Mä oon välillä käyttänyt pahimmassa kuivuudessa ihan vain Bebantheniakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:mun kuivaan ihoon ei auta kuin ceridal-öljy ja bepanthen. Muut ei imeydy kunnolla eikä poista hilseilyä tai sitten kirvelevät ihan älyttömästi.
Edes ökykalliit merkkituotteet ei vaan toimi :/
Decubal ei muuten kirvele.