Mikä rasva on parasta,jos tosi kuiva iho kasvoilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä naisia te oikein olette, Niveaa valkoisessa purkissa, Lancômea ostin... tsiisus, niillä tuotteilla on ihan oikeat nimetkin ja joka sarjalla aika monta eri alasarjaa! :kieh: :D

Paras kokeilemistani on Vichy Aqualia Thermal Rich-voide. Ihan mahtavaa kamaa. Maksaa kalleimmassa apteekissa about 24 ?, mutta kannattaa vertailla, apteekeilla on omat hintansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Mitä naisia te oikein olette, Niveaa valkoisessa purkissa, Lancômea ostin... tsiisus, niillä tuotteilla on ihan oikeat nimetkin ja joka sarjalla aika monta eri alasarjaa! :kieh: :D

Paras kokeilemistani on Vichy Aqualia Thermal Rich-voide. Ihan mahtavaa kamaa. Maksaa kalleimmassa apteekissa about 24 ?, mutta kannattaa vertailla, apteekeilla on omat hintansa.

No käsittäkseni Nivealla ei ole noita rasvoja muuta kuin se tönkkö sininen ja toi valkoisessa purkissa oleva rasva :D En minä sitä ole kattonu kun ruokakaupasta aina sen valkosen purkin vaan ostan :D Ja ihan normaali nainen olen, vastatakseni sun kysymykseen :p

Jos iho on oikeasti todella kuiva ja mahdollisesti ihottumainen (atooppinen tai muuten vain "tulehtunut") niin älä vaan mitään kaupan halpiskia käytä. Pahetaa vaan todennäköisesti tilannetta. Apteekista melkein mikä van EI-vesiliukoinen voide on hyvä. Auttavat varmasti siellä mielellään. Mä oon välillä käyttänyt pahimmassa kuivuudessa ihan vain Bebantheniakin.

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:

No käsittäkseni Nivealla ei ole noita rasvoja muuta kuin se tönkkö sininen ja toi valkoisessa purkissa oleva rasva :D En minä sitä ole kattonu kun ruokakaupasta aina sen valkosen purkin vaan ostan :D Ja ihan normaali nainen olen, vastatakseni sun kysymykseen :p

mäkin totesin parhaaksi en nivean body and face voiteen ;) Muista erikoisvoiteista kuivaa naama vain enemmän, rasva vaan pyörii iholla jonnii aikaa eikä imeydy kunnolla... tai sit imeytyy vata pitkän ajan kuluttua imien itseensä kaikkipöpöt, jotka imeytyy mukana :kieh: Tai sit niistä tuleemuuta ihottumaa... ainakaan apteekin tuotteet ei toimi.

Niveaa valkoisessa purkissa täälläkin eli se nivea soft. Paras, muut ei kosteuta tarpeeksi mun kuivaa ihoa. Olen käyttänyt 15-vuotiaasta asti ja edelleenkin mun 25-vuotias nahka on sitä mieltä, että se on paras mikä löytyy. Myös monet kaverit ovat samaa mieltä. Muut kokeilemani tuppaavat jättämään inhottavan tuntuiseksi eivätkä kosteuta tarpeeksi.

Widmer Nutritive yövoide aamuin illoin.

Decubalin perusvoide on ihan kamalaa, ei ainakaan kasvoille sovi. Decubalilla on tosin muitakin rasvoja, mitähän mahdatte tarkoittaa??

Alkuperäinen kirjoittaja atoopikko:
Jos iho on oikeasti todella kuiva ja mahdollisesti ihottumainen (atooppinen tai muuten vain "tulehtunut") niin älä vaan mitään kaupan halpiskia käytä. Pahetaa vaan todennäköisesti tilannetta. Apteekista melkein mikä van EI-vesiliukoinen voide on hyvä. Auttavat varmasti siellä mielellään. Mä oon välillä käyttänyt pahimmassa kuivuudessa ihan vain Bebantheniakin.

Meille Ihotautilääkäri sanoi että bebanthen on aivan turha ja hyödytön atoopikolle, voi jopa ajan kanssa pahentaa oireita.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mun kuivaan ihoon ei auta kuin ceridal-öljy ja bepanthen. Muut ei imeydy kunnolla eikä poista hilseilyä tai sitten kirvelevät ihan älyttömästi.
Edes ökykalliit merkkituotteet ei vaan toimi :/

Decubal ei muuten kirvele.

ei kirvele mutta ei riitä hilseilyn poissa pysymiseen ja mulla nuo rasvat tukkii ihon toisin kuin öljy.
naamaan sentään tehoaa edes nuo mun mainitsemat, käsiin ei auta mikään ja mä vietän talvet kädet ihan ryppyisinä ja haavaisina ja rystyset verillä :|

Yhteistyössä