Mikä puhelin sinulla on? Tykkäätkö siitä? Mitä muuttasit? Mikä on unelmiesi puhelin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja D44
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samsung Galaxy 3... paras.. kestää iskua jos suojakuoret, tänää just vedin lipat ja puh ehjänä :D Android järjestelmä on paras.. Miehel iPhone 4..ei tykkää..myymässä, vaihtaa kans samaa ku mul..

Mulla iphone 4s, paras ja käytännöllisin puhelin mikä mulla on ollut :) tykkään kun pääsee nettiä selailemaan, hyvä kalenteri, helppo viestitellä ja soitella ym. En haluaisi vaihtaa, toivottavasti kestää vielä pitkään <3

Toistaiseksi pysyn nokiassa. Tällä hetkellä Asha 300 mutta en tykkää. En ole tullut sinuiksi sekavan puhelimen kanssa. Hankala käyttää, viestin kirjoittaminen arvaavalla kestää ikuisuuden, olen kai rähmäkäpälä. Todella ärsyttävä puhelin monessa suhteessa. Kalenteri on huono, en pysty tekemään samallatavalla helposti merkintöjä kuten ennen.
Huono kamera.
Bluetooth ei käy joidenkin puhelimien kanssa, ärsyttävääääää!

Heittäisin ton veke mutta kun tyhmä sen menin ostamaan ja on vielä aika uusi :(

Moneskohan kerta tämäkin on, kun selitän tästä samasta kännykästä ns. "arvostelua"? :D
Pitemmittä puheitta mun kännykkä on iPhone 4 S, joka on tähän asti vaikuttanut ihan hyvältä. Ainakin sillä oli hintaa, joten toivottavasti osoittautuu hintansa arvoiseksi jatkossakin. Ennen mulle ei ollut hirveesti kännykällä väliä, mut nyt päätin vaihtaa kalliimpaan ja toivottavasti laadukkaampaan kännykkään (: Voisinhan mä tätä suositella ainakin niille, jotka pystyisivät maksamaan kännykästä 400-500€. Paras kännykkäni tähän asti!

Yhteistyössä