Mikä puhelin pian 7veelle joululahjaks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Oltais ostamassa puhelinta pojalle joululahjaks. Tällä hetkellä hällä on meidän vanha puhelin, mutta siihen ei aina ole luottamista pysyykö edes päällä...

Mikähän puhelin olis hyvä? Millasia teidän tuon ikäisillä on??

en ostaisi tuon ikäiselle vielä edes puhelinta mutta jos pakko on niin ihan nokian peruskännyköitä, ei mitään kallista. meidän 10 v tytöllä ei ole kun mun vanha nokia matkapuhelin ja tyttö ei ole edes kiinostunut koko kännykästä yleensäkkään.

Meidän pian 7v:llä ja 8v:llä on Nokian sellaiset 39e maksavat ihan peruspuhelimet, helppo käyttää ja hyvin ovat kestäneet. Esikoisella on "jeesuksenaikainen" perusnokia jossa ei edes värinäyttöä ja hyvin toimii yhä vielä.
Lapsilla on ollut myös puhelimia joissa on "kaikki herkut" mutta paremmin tuntuu noi uunomallit kestävän. Eikä niin kamalasti sit harmita jos puhelin sattuu hajoamaan/katoamaan kun on edullinen malli.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minä en antaisi, koska niissä on niin suuret terveyshaitat. Meillä lapset saa vasta kun menevät seiskalle.

Meillä ainakin on "pakko" noilla kahdella isoimmalla olla omat puhelimet kun joutuvat arkisin tulemaan koulusta tyhjään kotiin. Tahdon että mulle soitetaan töihin ja ilmoitetaan että kotiin on päästy.

Minä ostan kännykän 5-vlle, kun aloittaa eskarin syksyllä. Saa alkaa jo nyt opetella kännykän käyttöä. Ja kyllä, eskarilainen tarttee kännykän, koska matkaa eskariin 20 km ja kävelymatkaakin metsän keskellä yli kilometri. Itsekin mietin vielä millaisen ostan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No huh... Kun olin lapsi niin ensimmäisen kännykän sai yläasteelle mentäessä jos vielä silloinkaan...

No voi jee, silloin kun mä olin lapsi, ei ollut edes kännyköitä :laugh:

Näimpä!

=)

Vanhin tytär sai ollessaan 10v(nyt 19v) seuraava sai illessaan 8v,seuraava 5v:nä,kahdella pienimmällä ei ole vielä(3v ja 9kk)
Aateltiin tolle ekaluokkalaiselle ostaa uus,varmaan nokian läppä ois hyvä

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No huh... Kun olin lapsi niin ensimmäisen kännykän sai yläasteelle mentäessä jos vielä silloinkaan...

No voi jee, silloin kun mä olin lapsi, ei ollut edes kännyköitä :laugh:

ja meillä ei ollut edes lankapuhelinta, kun olin lapsi =), teini-ikäisenä meille tuli ensimmäinen sellainen. Mutta nykyään kotona on harvalla enää lankapuhelintakaan, siksi jo ekaluokkalaiset tarvitsevat sitä, kun ei aina ole joku kotona kun aamulla lähtee tai tulee illalla kotiin, joutuu hetken olemaan yksinään.

Yhteistyössä