Mikä perkele meidän netissä on?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olkinalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olkinalle

Aktiivinen jäsen
23.06.2007
8 642
0
36
Aina kun avaan jonkun uuden sivun, missä en vielä sinä päivänä ole käynyt, niin netti sammuu. Kaikki avatut ikkunat. Sitten kun menen toisen kerran jollekin uudelle sivulle niin ei enää sammu. On meinaan jokseenkin rasittavaa kirjautua moneen kertaan aamun aikana tänne, facebookiin....
Tämä kaikki alkoi kun Soneran tietoturva uudistui ja ladattiin se uusi ohjelma sinne. Onko muilla vastaavaa?

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Virus?

Meillä tuota aiheutti päivittämätön AVG- anti virus-ohjelma.

Mutta kun tuo Soneran tietoturvan pitäisi ainakin olla ihan hyvä ja ajantasalla.... Auttaisiko jos tekisin manuaalisen tarkastuksen, mutta ohjelmana kyllä tuo Soneran oma?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Kuulostaa tosi turvalliselta. Niinpä se ei ole vika, vaan ominaisuus.

:o Tuollaisella ominaisuudella olevan tietoturvan kyllä nakkaan metsään. Mun vanhemmilla myös tämä Sonera eikä heillä vastaavaa tee.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Olisiko Soneran help deskistä apua? Ainakin enemmän kuin tästä keskiaikaisesta vastaavasta: http://www.youtube.com/watch?v=pQHX-SjgQvQ

:laugh: :laugh:
Mä huomasin tuossa netin työkalurivissä Soneran työkalupalkissa asetukset ja siellä joku "selauksen suojaus" ja otin sen siis pois käytöstä. Ja ainakin tuon sun linkin sain avattua ilman että netti olisi mennyt pois!!

Siis puhut varmaan selaimesta, etkä netistä? Aina yhtä huvittavaa lukea täältä kun on tietokone-expertit vauhdissa :D Sääliks melkein käykun aletaan itse tekemään hommia, mistä ei mitään tiedetä! Jos et ole varma mitä teet, niin anna jonkun osaavan tehdä se, jookos?

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Siis puhut varmaan selaimesta, etkä netistä? Aina yhtä huvittavaa lukea täältä kun on tietokone-expertit vauhdissa :D Sääliks melkein käykun aletaan itse tekemään hommia, mistä ei mitään tiedetä! Jos et ole varma mitä teet, niin anna jonkun osaavan tehdä se, jookos?

:laugh: Ei, kyllä mä osasin. Ei ole enää SELAIN sammunut :p

Yhteistyössä