Mikä pelikone lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiiri itsekkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiiri itsekkin

Vieras
Mulla ei ole noista itsellä mitään kokemusta. Nyt 8-vuotiaat kaksoset toivovat moista vempainta joululahjaksi. Mikä olisi monipuolinen ratkaisu ja mitä eroa noilla on?

Riippuu kyllä aivan siitä, millaisia pelejä lapset tahtovat pelata ja mitä monipuolisuus tässä tarkoittaa.. Kysy pojiltasi, mikä olisi toiveena :) Olen jäävi vastaamaan, koska meillä on monta eri pelikonsolia ja lisäksi lapsilla on pelaamiseen oma tietokone (minun vanha pöytäkoneeni).

No kun eivät oikein osaa sanoa. Ilmeisesti kaverillaan pelanneet jotain missä saa liikkua itse joku urheilujuttu ja sitten toivovat kait jotain seikkailupeliä. Eivät osanneet sanoa mikä kone kaverilla on ees ollu. Meille aika uusi asia tämä nyt.

Oikeastaan kaikkiin konsoleihin saa nykyään sen, missä voi liikkua myös itse, kuten Wiissä alunperin on ollut. Itse suosittelisin Playstationia (PS3), johon saa runsaasti erilaisia pelejä ja jota voi käyttää myös Blu-ray-soittimena. Se urheilujuttu on varmaan ollut Wiillä. Oisko teillä mahdollista käydä vertailemassa eri mahdollisuuksia vaikka peliliikkeessä? Siellä osaavat varmasti neuvoa myös pelien yms. ostamisen suhteen.

Meillä wii, wiiu ja xbox. 11v. Tytöt tykkäävät enemmän wiistä ja wiiusta kuin xboxista. Eritoten Mario ja sport-pelit kiinnostaa. Tosin meidän xbox-pelit on valittu enemmän äidille, zumba jne.

Yhteistyössä