M
mirkku
Vieras
Mulla tulee lapsille eroa 1,5 vuotta, joten apua kaipaisin vaunuasiassa,millaisia vaunuja suosittelette? mulla ei ole tuplarattaista minkäänlaista kokemusta ja mikä se seisomalauta on? kiitos 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on tuplat ihan vaan senkin takia ettei tuo 1v5kk jaksa kävellä kauaa ja se että lähtee varmasti karkuun jos seisomalaudalle yritän laittaa.Haaveilen niistä tuplista missä lapset istuu vähän niinkuin päällekkäin, ei pääsis isompi tökkimään ja tönimään tuota vauvaa.Eli nyt meillä on käytössä emmaljungan tuplat ja kyydissä vauva 2kk ja isovelkka 1v5kk ja isosisko 4v kävelee äitin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on tuplat ihan vaan senkin takia ettei tuo 1v5kk jaksa kävellä kauaa ja se että lähtee varmasti karkuun jos seisomalaudalle yritän laittaa.Haaveilen niistä tuplista missä lapset istuu vähän niinkuin päällekkäin, ei pääsis isompi tökkimään ja tönimään tuota vauvaa.Eli nyt meillä on käytössä emmaljungan tuplat ja kyydissä vauva 2kk ja isovelkka 1v5kk ja isosisko 4v kävelee äitin kanssa.
eli olisko sellaiset kannattavampi ostos missä lapset peräkkäin?
Alkuperäinen kirjoittaja dask:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on tuplat ihan vaan senkin takia ettei tuo 1v5kk jaksa kävellä kauaa ja se että lähtee varmasti karkuun jos seisomalaudalle yritän laittaa.Haaveilen niistä tuplista missä lapset istuu vähän niinkuin päällekkäin, ei pääsis isompi tökkimään ja tönimään tuota vauvaa.Eli nyt meillä on käytössä emmaljungan tuplat ja kyydissä vauva 2kk ja isovelkka 1v5kk ja isosisko 4v kävelee äitin kanssa.
Mä en halunnut tällaisia, koska niissä ei sitä ensimmäistä istuinta saa makuuasentoon, eli isompi lapsi ei voi nukkua niissä. Itse ostin Emmlajungan tuplat, joissa on kääntyvät etupyörät. Vaikka rattaat on melko leveät, ne kääntyy tosi näppärästi noiden renkaiden takia. Meillä tulee myös ikäeroa 1,5v, mutta käyttökokemusta ei vielä ole, kun vauva ei vielä ole syntynyt
Meillä on myös seisomalauta nykyisiin rattaisiin, mutta en edes haaveile sen käytöstä ennen kuin esikoinen on reilusti vanhempi...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dask:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on tuplat ihan vaan senkin takia ettei tuo 1v5kk jaksa kävellä kauaa ja se että lähtee varmasti karkuun jos seisomalaudalle yritän laittaa.Haaveilen niistä tuplista missä lapset istuu vähän niinkuin päällekkäin, ei pääsis isompi tökkimään ja tönimään tuota vauvaa.Eli nyt meillä on käytössä emmaljungan tuplat ja kyydissä vauva 2kk ja isovelkka 1v5kk ja isosisko 4v kävelee äitin kanssa.
Mä en halunnut tällaisia, koska niissä ei sitä ensimmäistä istuinta saa makuuasentoon, eli isompi lapsi ei voi nukkua niissä. Itse ostin Emmlajungan tuplat, joissa on kääntyvät etupyörät. Vaikka rattaat on melko leveät, ne kääntyy tosi näppärästi noiden renkaiden takia. Meillä tulee myös ikäeroa 1,5v, mutta käyttökokemusta ei vielä ole, kun vauva ei vielä ole syntynyt
Meillä on myös seisomalauta nykyisiin rattaisiin, mutta en edes haaveile sen käytöstä ennen kuin esikoinen on reilusti vanhempi...
mietin vaan jos lapset vierekkäin, terrorisoiko isompi pienempää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dask:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dask:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on tuplat ihan vaan senkin takia ettei tuo 1v5kk jaksa kävellä kauaa ja se että lähtee varmasti karkuun jos seisomalaudalle yritän laittaa.Haaveilen niistä tuplista missä lapset istuu vähän niinkuin päällekkäin, ei pääsis isompi tökkimään ja tönimään tuota vauvaa.Eli nyt meillä on käytössä emmaljungan tuplat ja kyydissä vauva 2kk ja isovelkka 1v5kk ja isosisko 4v kävelee äitin kanssa.
Toivottavasti ei!! Aluksi vauva on varmaan sen verran suojassa kantokassissa ja makuupussissa (syntyy syksyllä ), ettei esikoinen pääse sorkkimaan, sen jälkeen en tiedä...
Alkuperäinen kirjoittaja dask:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dask:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on tuplat ihan vaan senkin takia ettei tuo 1v5kk jaksa kävellä kauaa ja se että lähtee varmasti karkuun jos seisomalaudalle yritän laittaa.Haaveilen niistä tuplista missä lapset istuu vähän niinkuin päällekkäin, ei pääsis isompi tökkimään ja tönimään tuota vauvaa.Eli nyt meillä on käytössä emmaljungan tuplat ja kyydissä vauva 2kk ja isovelkka 1v5kk ja isosisko 4v kävelee äitin kanssa.
Toivottavasti ei!! Aluksi vauva on varmaan sen verran suojassa kantokassissa ja makuupussissa (syntyy syksyllä ), ettei esikoinen pääse sorkkimaan, sen jälkeen en tiedä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.vaunut.info/lastenvaunut/Carena-Double-Swing-2009 Suosittelen näitä. Hyvä hinta laatusuhde.
Meillä vanhat emmaljungat. Hyvät nekin omallalaillaan mut uutena ostaisin nämä carenat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja dask:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja dask:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on tuplat ihan vaan senkin takia ettei tuo 1v5kk jaksa kävellä kauaa ja se että lähtee varmasti karkuun jos seisomalaudalle yritän laittaa.Haaveilen niistä tuplista missä lapset istuu vähän niinkuin päällekkäin, ei pääsis isompi tökkimään ja tönimään tuota vauvaa.Eli nyt meillä on käytössä emmaljungan tuplat ja kyydissä vauva 2kk ja isovelkka 1v5kk ja isosisko 4v kävelee äitin kanssa.
Meillä sorkkii ja vauva ei saa nukuttua jos isompi saa raivarit (on just pahimmoilleen uhmat alkamassa) ja heiluu kärryissä. Monesti myös tönii ja vie vauvan tuttia. Eihän tätä aikaa hirveen kauan kestä, mutta haaveissa olis paljon kapeammat ja ketterämmät kärryt. Meillä kun ei ole edes kääntyviä etupyöriä. Sellaset tupla-Carenatkin ois ihan kätevät mihin saa sen vauvakopan niin isompi ei pääse koplaamaan vauvaa ja vauva on hyvin tuulelta suojassa.