Lapset pienellä ikäerolla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä syntyivät lapset 1v 4kk ikäerolla. Ei toinen raskaus ollut mitenkään rankka... olin elämäni kunnossa eikä mitään niistä raskausajan vaivoista ilmennyt, mitä taas esikoista odottaessani riitti vaikka muille jaettavaksi. Eka syntyi sektiolla ja myös leikkausarven kohtaloa jännitin, mutta sekään ei vaivannut.

Meillä pojat syntyneet 1v3kk ikäerolla (vähän alle..). Mulla toinen raskaus oli tosi rankka kyllä :(
Alku oli vähän hankala (siis syntymäb jälkeen), kun pikkuinen joutui olemaan 2 viikkoa sairaalassa :( Ajella sairaalan ja kodin väliä ja kun oli kotona oli kamala ikävä vauvaa, kun oli vauvan luona niin oli ikävä isompaa :'( Mutta sen jälkeen on kyllä mennyt tosi hyvin, kun vauva on kotiin päässyt. Ikää kakkosella 2.5kk ja isommalla nyt 1v5kk :)

Meillä vanhimman ja keskimmäisen ikäero 1v3kk, keskimmäisen ja nuorimman 1v6kk. Ei raskaudet munmielestä mitenkään erilaisia ollu, kaikki oli yhtä rankkoja... Eka synty sekstiolla, ja tokan synnytys oli aivan kauhee käynnistyksineen, mutta kolmas suoltu paljon helpommin.
Vauva-arki on menny sitten omalla painollaan, enkä mä voi edes kuvitella millaista elämä ois jos ehtis jokaiseen lapseen kiinnittää enemmän huomiota, niinku ehtis jos nää ei ois näin putkeen tullu.

Kakkosen ja kuopuksen ikäero on tasan 1v1kk. Kuopusta odottaessa iskias oli loppuraskaudesta tosi pahana ja jotenkin tuo vika raskaus oli henkisestikin tosi rankka. Tokihan arki on melko väsyttävää kun vauva heräilee vielä yöllä syömään pari kertaa yössä ja taapero vaatii melkoiset määrät huomiota päivällä mutta eipä tämä nyt mitenkään ylitse vuotavan rankkaa ole.

Yhteistyössä