Mikä paras yhdistelmävaunu? Hinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gfgf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gfgf

Vieras
Otsikossa kysymys tulikin. Mä oon ihastunut tosi paljon emmaljungan vaunuihin/yhdistelmiin. Ne on jotenkin nättejä ja tukevan oloisia jne. Tykkään nykyisellään ton malleista enemmän kuin Oran malleista. Käytettynä ostan, koska noihan maksaa uutena ihan tajuttomasti (700e??)

Mut haluaisin jotkut vain muutaman vuoden vanhat ehyet käytetyt yhdistelmät. Onko suosituksia merkistä? Ja mikä hinta on hyvä esim emmaljungalla maksaa? Ku huuto.netissä on laidasta laitaan. Toki mulle on paras hinta joku 50e ja 450e on jo kova hinta vanhemmasta...

x, oliko minkä ikäiset käytetyt? Ku ajattelin että kestäis sit hyvänä meillä vauva ajan ja ei tarvis ostaa rattaita sit erikseen. meneekö muuten se runko osa pieneksi kasaan? Siis ku ottaa esim autoon jos tarvii?

Alkuperäinen kirjoittaja gfgf:
x, oliko minkä ikäiset käytetyt? Ku ajattelin että kestäis sit hyvänä meillä vauva ajan ja ei tarvis ostaa rattaita sit erikseen. meneekö muuten se runko osa pieneksi kasaan? Siis ku ottaa esim autoon jos tarvii?

Me ostettiin vaunut 2004, ja olisikohan olleet silloin n. 5v vanhat ja kahdella lapsella olivat olleet käytössä. Meillä palvelivat 2 lapsella, ja menivät edelleen kiertoon sukulaiselle. Ei mitään vikoja koskaan missään.

Vauvan kopan kanssa kasattuina jäivät melko korkeiksi, mutta uudemmat vaunut mahtavat jo taipua pienempäänkin tilaan. Ratasosan kanssa menivät matalammaksi. Kyllä ne autossa toki tilaa vievät, joten kannattaa ehdottomasti sovittaa autoon ennenkuin ostaa. Emmaljungat eivät ole ihan pienimmästä päästä.

Meillä on Teutoniat ja oon tykännyt kovasti! Ovat melko matalat, joten pitkälle vaunuttelijalle ei oo niin hyvät. Ostin 2 vuotta vanhat n. 300 eurolla. Ei olleet ollenkaan kuluneet, kuin uudet.

Meillä on ollu reilu 2 vuotta brion kombit ja tyytyväisiä ollaan oltu. Kannattaa katsoa uutenakin noita brion vaunuja, edellisen vuoden kuoseja saa esim baby stylessä monesti aika edulliseen hintaan ja niillä on kuitenki 2 vuoden takuu.

Oon itse 170cm ja miellän itseni "pitkäksi" joten en halua selkä kyyryssäkään toki työnnellä vaunuja... Oon huutiksesta katsonu niin sellaset jotkut 2004v ehkä emmaljungat mistä jo tykkään. Ja tarkoitus laittaa toki ehyenä mielellään vaunut meidänkin jälkeen kiertoon.. ei oo näillä näkymin ku tämä yks lapsi suunnitteilla =) Onko noi teutoniat yleiset? Saako hyvin osia jos joku paikkaa esim. renkaat menee?

hei, onko kangas sun mielestä kestävää ja helposti puhdistuvaa? Mitenhän ku tykkäisin tummista vaunuista enemmän ku vaalea aina niin herkkä.. kärsiiköhän hirveesti auringosta jos nyt sattuu paistaan ku heinäkuun vauva tulee olemaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kirahvi, brio turvakaukaloa oon miettiny ja brio vaunutkin näytti kivalta. en nyt vaan muistanut tähän hätään :) onko kokemusta kellää tosta brio kaukalosta?

Meillä ei oo kokemusta siitä kaukalosta. Mut vaunut on tosiaan kyllä hyvät, ei oo 2 vuoden aikana ollut yhtään mitään vikaa. Nyt toisella lapsella käytössä. Ne on muuten hyvät pitkälle työntäjälle ku niissä on teleskooppiaisa =)

Meillä ollut molempia, emmaljungat ja teutoniat, tykännyt oon tosi paljon molemmista.
en tiä minkälaista yhdistelmää tarkoitat, kun näistäkin tunnutaan puhuvan joskus eri nimillä.. myynnissä meillä olisi kuitenkin erittäin hyväkuntoiset Emmaljungan City Crossit pehmeällä kantokopalla, vm -07, väri jungle lime..hp300e.paremmilla ilmakennorenkailla. en ole vielä saanut aikaiseksi laittaa huutikseen tms. Laitahan yv:ä jos kiinnostaa.

meillä on ceroxit ja en niin akuheasti tykkää...kavereille olen suositellut city crosseja tai classiceja ja ne on sotaneet ja olleet tyytyväisiä...myös duo edget hyvät :)

kirahvi, toi säädettävä aisa olis kyllä luksusta :)

katjuzka, Tarkoitan (en tiedä vaunuista juuri mitään) mut sellasta et olis mukana jonkunlainen koppa vauvalle se pehmeä tai kova ja sit käsittääkseni niissä on se istuin osakin ratasmallille mukana? Ja just niitä uudempia parempia renkaita oon himoinnu ku täällä niin peestä noi tiet...

Kiinnostais kyllä kovasti, mut mulla ei tähän hätään oo mistään tollasta rahaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hei, onko kangas sun mielestä kestävää ja helposti puhdistuvaa? Mitenhän ku tykkäisin tummista vaunuista enemmän ku vaalea aina niin herkkä.. kärsiiköhän hirveesti auringosta jos nyt sattuu paistaan ku heinäkuun vauva tulee olemaan..

En tiedä keneltä kysyit, mutta meillä oli tummansiniset vaunut ja ikää niillä oli yhteensä n. 10v kun annettiin eteenpäin. Ainoa pieni haalistuma on kuomun yläreunassa, eikä sitäkään huomaa ellei oikein läheltä katso. Eivät siis ainakaan nuo kärryt ole auringosta kärsineet.

KATJUZKA!! Hei hoksasin et millä ihmeellä laitan yv :( aattelin vain et oletko mistä päin suomea? et jos läheltä niin vois kiinnostaa enemmän ne vaunut sit kuitenki :) oon 08 alueelta

juu mukana on koppa, josta kovikkeet ym. pois ottamalla toimii ratasosan päällä pidempään...sit ku siihen varsinaiseen koppaan ei enään mahdu. eli ei erikseen mitään kopan ja ratasodsan vaihtelua, vaan koppa tulee sen ratasosan päälle siis.

Alkuperäinen kirjoittaja katjuzka:
juu mukana on koppa, josta kovikkeet ym. pois ottamalla toimii ratasosan päällä pidempään...sit ku siihen varsinaiseen koppaan ei enään mahdu. eli ei erikseen mitään kopan ja ratasodsan vaihtelua, vaan koppa tulee sen ratasosan päälle siis.

Joo ku mä en oo tajunnu et miten noi toimii :) Eli tollainenkin on siis ihan hyvä et sellainen pehmeä koppa? Onko mitään käytännön eroo siihen kovaan koppaan?

seinäjoelta ollaan :wave: ei nyt heti sano 08 alue tarkemmin mitään..mut mies kulkee väliä sjoki-kemi kerta viikkoon joten siinä ainakin liikkuis kätevästi. mut tais mennä ihan vika suuntaan.. mun s.posti kati.jussi@netikka.fi , kysele lisää ja kuviakin saa.

Yhteistyössä