Mikä paras voide raskausarpien ehkäisyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytin suositusten perusteella Vichyn raskausarpivoidetta ja pari kertaa viikossa kylmäpuristettua kookosöljyä. Rasvasin päivittäin, yleensä pari kertaa.
Yhtään arpea en halunnut, eikä yhtään tullut. Äidilläni niitä kyllä on.

Mä muistaakseni rasvailin ihan jollain perusvoiteella, kerran päivässä kun satuin vaan muistamaan.

Mulle ei tullut ainuttakaan raskausarpea. Mutta ei ole äidilläkään ollut raskausarpia.... Ja en tiedä vaikuttaako ikäkin, olen sen verran nuori että iho on todella kimmoisa vielä ja palautukin hyvin heti synnytyksen jälkeen.

Nuo raskausarvet ovat ikuinen ongelma ei vain synnyttäneillä, vaan kaikilla, jolla on nahka joutunut venymään. Aloitin Hopottajien kampanjatestauksen Bio-Oil -öljyllä pari kuuta sitten. Bio-Oilia ei ole testattu eläimillä, joka on itselleni tärkeää. Öljypohjainen Bio?Oil sisältää kasviuutteita ja vitamiineja. Se sisältää PurCellin Oil™ -ainesosan, joka tekee Bio?Oilin koostumuksen kevyeksi ja rasvattoman tuntuiseksi ja varmistaa, että vitamiinien ja kasviuutteiden hyödylliset ainesosat pääsevät imeytymään. Bio-Oil auttaa vähentämään arpien, raskausarpien ja ihosävyn epätasaisuuksien näkymistä.Testijakso on nyt reilussa puolessa välissä ja pitänee odottaa loppuun asti tulosten suhteen. Vielä ei hehkuteta hirveästi, muta ckokeilu on melko huokeata: riittoisa puteli maksaa n. 12,-. Lisää tieotoa täältä: Bio-Oil

Yhteistyössä