Mikä paras pyykinpesuaine?

03.01.2006
125
0
16
Pojalla tippui suklaajäätelöä puserolle. Pesin sen nestemäisellä Bio Luvililla ja laitoin vielä tahrasuolaa joukkoon. Ja niin komeilee suklaatahra edelleen puserossa. Ennen olin tyytyväinen Bio Luviliin mutta tuntuu kun sen teho olisi huonontunut. Millä pesuaineella te saatte lastenne vaatteet puhtaaksi :o

kakasta vereen.. lähtee ihan kuule fairyllakin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ihme sappisaippua hysteria.
Olen kokeillu varmasti kaikkia puhdistusaineita ja fairya voittanutta ei ole. fairya, vähä hinkkausta ja huuhtasu ja sit nestemäistä pesuainetta tahralle.

t. 6 lapsen äiti

Laita tarran päälle nestemäistä mäntysuopaa ja anna vaikuttaa tunti pari. Pese sitten paita 60 asteisessa ohjelmassa tavallisen pesuaineen kera. jos paita on vielä likainen, heitä pois. Varo, ettei paita tässä välillä ehdi kuivaa siitä tahran kohdasta, silloin tahra on paidassa ikuisesti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:37 niii kirjoitti:
kakasta vereen.. lähtee ihan kuule fairyllakin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ihme sappisaippua hysteria.
Olen kokeillu varmasti kaikkia puhdistusaineita ja fairya voittanutta ei ole. fairya, vähä hinkkausta ja huuhtasu ja sit nestemäistä pesuainetta tahralle.

t. 6 lapsen äiti
No eipä joskus muinoin edes se fairy irrottanut veri tahroja mekostani ja roskiin sen sai heittää. Harmi kun en silloin tiennyt sappisaippuaa, olisi voinut mekko pelastua.

Yhteistyössä