mikä paras lehti 30v. naiselle eli minkä lehden tilaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mindis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuuluuko lehtimaun määrittyä iän mukaan? Omista mieltymyksistäsi on kiinni mitä haluat lukea, etsitkö siis kategorialtaan lapsiin, naistenjuttuihin, autoihin, harrastuksiin, tieteeseen vai mihin liittyviä lehtiä? Jos alkaisin jotakin lehteä tilata, valitsisin Aku Ankan, ihan itselleni. Olen kolmekymppinen.

:)

[QUOTE="Nuuh";28221069]Ainoa mitä itse jaksan lukea on Tiede. Muut on ihan liirumlaarumia odotushuone kamaa.[/QUOTE]

Älykkyys ja kiinnostus tieteeseen on naisella poikkeuksellista.

[QUOTE="mies";28221303]Älykkyys ja kiinnostus tieteeseen on naisella poikkeuksellista.[/QUOTE]

Suvun pakottamanako yli puolet väittelevistä sitten on naisia? Meinaat, että vastaavan tasoisten miesten henkseleissä roikkuu liuta elätettäviä äpäriä? Vai juonitaanko naisvetoisilla laitoksilla, etteivät etene projekteissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja lisää jäätä;28221306:
Suvun pakottamanako yli puolet väittelevistä sitten on naisia? Meinaat, että vastaavan tasoisten miesten henkseleissä roikkuu liuta elätettäviä äpäriä? Vai juonitaanko naisvetoisilla laitoksilla, etteivät etene projekteissaan?

Hyvin koulutetuista ja pikälle päässeistä naisista suuri osa on tavallista naista älykkäämpiä. Mutta miehissä paljon älykkäitä on myös kouluttamattomassa ja ammattikoulutuksen saaneessa väestössä.

[QUOTE="mies";28221340]Hyvin koulutetuista ja pikälle päässeistä naisista suuri osa on tavallista naista älykkäämpiä. Mutta miehissä paljon älykkäitä on myös kouluttamattomassa ja ammattikoulutuksen saaneessa väestössä.[/QUOTE]

Hieno teoria jos ymmärsin oikein. Mutta miten selität sitten sen, että korkeakoulutetut eivät ole edes suunnilleen sinun suhdelukusi mukaisesti enemmistö miehiä? Mitkä mekanismit tulevat tielle?

Mulle tulee ainakin Olivia, MeNaiset, Trendi, Costume ja Kauneus ja Terveys. Kahdesta ensimmäisestä tykkään eniten, Trendi tuntuu olevan nykyään vähän nuoremmille. Oliviassa on mun mielestä enemmän "aikuisten asioita" eli juttuja myös työstä, erilaisista parisuhteista jne. MeNaiset taas on mukavan monipuolinen. Costume taas on pelkästään muotia ja kauneutta eli omaan makuun vähän yksipuolinen, mutta silti kaunista katseltavaa.

Olen 33-vuotias.

Kaikki "naistenlehdet" ovat 90% mainoksia ja 9% hömppää. Ehkä 1% sisällöstä on jollakin lailla puolueetonta, merkityksellistä tietoa. Miettikää nyt mistä niissä oikein maksatte:

* Näkyvistä mainoksista
* Piilomainoksista eli tuote-esittelyista, "testeistä" jne jotka on täysin valmistajien sponssaamia. Milloin olette nähneet naistenlehdessä testin tai esittelyn jossa tuotteesta/palvelusta/tms esitettäisiin jotain kritiikkiä?
* Julkkisten jutuista eli ihan täysin turhanpäiväisitä, vain näennäisesti seiskan jutuista erottuvista roskajuoruista ja mielipiteistä.

Miksi ihmeessä joku haluaa maksaa moisesta? Tuhlatkaa rahanne mieluummin vaikka harrastelehtiin joista voi edes oppia jotain uutta (mutta muistakaa että samalla lailla nekin on yleensä sponssattu), kirjoihin tai vaikka ihan niihin sarjakuviin jotka ovat ihan rehellisesti viihdettä, eivät aivopesua siitä kuinka juuri TÄMÄ tuote tekee sinusta ah ihanan.

Yhteistyössä