Mikä paras keino (lääke?) pitää nenä auki flunssan aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on joka takin taskussa ja laukussa aina mukana apteekissa myytävää Snifferiä. On sellainen huulirasvapuikon näköinen puikko jossa sisällä jotain mentholia. Sitä on helppo ja siisti nuuhkaista aina tarpeen tullen ja auttaa mulla tosi hyvin.

Se kaadetaan semmosesta varta vasten suunnitellusta kannusta, apteekista ostin nimellä Sarvikuono. Siinä tulee mukana hyvät ohjeet, ei mene vettä nieluun jos pitää pään ohjeen mukaisessa asennossa. Lämmin suolavesi huuhtelee rään pois, mulla esimerkiksi jatkuva niistäminen turvottaa nenän limakalvot niin että nokka on tukossa jo sen takia, toi huuhtelu helpottaa oloa huomattavasti. Se vesihän menee toisesta sieraimesta sisään ja valuu toisesta ulos ja vie mönjät mennessään.

niin ja mulla kans noCCa ollu tukossa jo monta päivää, toi otrivin comp on toiminu ihan hyvin niin et saa hengiteltyä. ainoo vaan et tuntuu et menee nenä ihan super kuivaks siitä.

Vick Sinex toimii mullakin parhaiten, noi muut suihkeet ei oikein tahdo auttaa. Mutta kyllä sekin vähän kuivattaa, ja jos nenä on kovin rikki sisältä niin saattaa kirvellä.

Yhteistyössä