Mikä "päiväsaldo" tietyillä pisteillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimpulapampula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pimpulapampula

Vieras
Siispä..Kertokaa te jotka pisteillä ootte,mitä kaikkea syötte ja millä pistemäärällä.
Aikeena itselläni alkaa (joskus tässä...) pisteiden kanssa pelaamaan vaan en luota itseeni ennen kuin olen kuullut mitä kaikkea mahdollisesti saa syödä päivän aikaan.
Kiitos kovasti teille jotka valotatte arastelevan mieltä :ashamed:

Tervetuloa vain pisteiden maailmaan!
Mä olen ollut painareissa tammikuun puolivälistä asti ja kiloja on tippunut 8,5.. pari viime viikkoa on mennyt vähän niin ja näin, kun olen lopettelemassa imettämistä (tyttö 10kk) ja pisteiden määrä meni uusiksi..
Mutta itseasiaan, elikäs mitä syön.. (Mun tämänhetkinen pistemäärä on 20)
AAMUPALA: lautasellinen kaurapuuroa+vähäkalorinen marjakeitto tai vaihtoehtoisesti AllBran + rasvatonmaito+ 1/2 banaani. Lisäksi kuppi teetä ja appelsiini.
LOUNAS: ruisleipää, teetä, salaattia, hedelmää
VÄLIPALA: rasvatonta rahkaa ja marjoja + makeutusaine
PÄIVÄLLINEN: esim. perunaa ja jauhelihakastiketta, salaatti + kastike, ruisleipä, maitoa
ILTAPALA: riippuu siitä, kuinka paljon pisteitä on jäljellä..yleensä AllBran+maito + hedelmä (vesimeloni ja appelsiini 0 pistettä)

Eli aika paljon saa mahtumaan tuohon pistemäärään. Ja mikä kivointa, kaikkea saa syödä, kunhan muistaa ottaa kohtuudella =) =) =)
Herkutellakin voi, kun pisteitä voi viikon aikana säästää ja liikuntapisteetkin voi käyttää ruokaan jos haluaa..

Tuohan kuulostaa ihan "normaalilta",siispä voisin kuvitella ittenikin pistepirkoksi =)
Hankalinta on varmaan luopua kaikesta mukavasta napostelusta..usein tulee korvattua kunnon syönti jollain "äkkimakkeella",kuhan näläntunne katoaa.Ei hyvä tyyli.. :( :ashamed:
Osaakos kukaan kertoa mistä sen painonvartijoiden syö ja nauti-cd:n vois saada?siis muualta kuin kalliilla hinnalla itse vartijoilta?Kiva ois olla joku apu millä pisteilyn sais käyntiin,ei nyt vielä pelkillä pistemäärillä pääse mihkään.

Yhteistyössä