mikä ottaa eniten kaaliin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aurinkoinen1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aurinkoinen1

Jäsen
26.11.2005
135
0
16
kertokaapa mikä teitä ärsyttää eniten lastenne käytöksessä...siis mikä saa varmasti sapen kiehumaan. Lapsethan kyllä tietää mistä narusta vetää...
Mulla ainakin mun puheen matkiminen saa hermot niiiiin kireelle.!!!
 
Jätkä on viel niin pieni, ettei ihan kamalan tahallaan tee mitään. Mut syömisestä kieltäytyminen on aika ilkeetä. Ja sitten se, et kun ollaan pihalla niin haluu sisälle ja sit ku ollaan sisällä haluukin pihalle... :xmas:
 

Yhteistyössä