mikä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Kaljaako se sieltä kaupasta tahtoisi? Oo tiukkana, älä anna periksi..

Kokeile jättää anopille hoitoon kauppareissujen ajaksi. Tohon yökasteluun ja heräilyyn vois kysyä vaikka neuvolasta apua..

juu, tuon kaljaosaston ohi ei voida kulkea, koska siellä se itku alkaa. anoppi asuu toisella puolella suomea, ja mulla ei oo ketään kaveria tällä paikkakunnalla ketä voisi auttaa. olen ajatellut että lapset voisi jäädä miehen kanssa kotiin, mutta ei noita lapsiakaan aina viitsi vaivata tuon miehen takia kun se on noin vaikea.
Ensi yönä mies saa alittaa vaipan! en jaksa ostaa joka viikko uutta petaria.

Entäs, onko paikkakunnallanne MLL-hoitajaan mahdollisuutta? Tai kysy sossun kautta tukiperhettä?

Entä jos hankit häkin johon voit laittaa sen kauppareissujen ajaksi, näin ei sais tuhoja tehtyä sillä aikaa?

juu kyllä meilläkin suostuu onneks rinnan lisäks ottaa pullosta ohrajuomia..joskus niinkin paljon että on muuttunu ihan hassuks ja levottomaks! välillä on halunnu juoda niin paljon että on alkanu vähän kiukuttelee niin oon joutunu kieltämään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Aijaa joo =) Ootko vyöhyketerapiaa noihin maha ja uniongelmiin kokeillu? Unikoulua? :D

mä olen ihan kotikonsteilla. juottanut piimää ja hieronut vtasaa, mutta ei sitä hajua jaksa.

Meillä on sama ongelma, onneksi on 2 vessaa, mies käy toisessa =) Otat reippaasti polvien päälle köntsälleen ja taputtelet selkää, jos se röyhtäisy helpottas mahavaivoja :D Meillä tuo mies vaan yleensä haluaa rinnalle kun yrittää röyhtäyttää =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Onneks minä nyt oon raskaana niin saan jonkun kaverin joka sitten avittaa tuossa miehen hoidossa. Kyllä se aina on kaksin helpompi katsoa miehen perään.

se on kyllä suuri helpotus! ihanaa! mä en olis kestänyt ilman mun lapsia 4 ja 3 vee. ne on tukenut ja auttanut mua suuresti! :heart:

Minun mielipiteeni on, että tilanteeseen on vain kaksi vaihtoehtoa;

1. Annat miehellesi kunnon selkäsaunan ja pistät sen ruotuun keinolla millä hyvänsä. Lastensuojelulakihan ei puutu miehen ja naisen väliseen pienimuotoiseen kurinpitotoimenpiteeseen.. ;)

2. Miehesi kaipaa selvästi enemmän huomiota ja läheisyyttä. Muistathan pitää häntä sylissä päivän aikana mahdollisimman paljon ja irrottautua muista perheenjäsenistä ja antaa vain hänelle sitä omaa aikaa?

Aijaa joo =) Ootko vyöhyketerapiaa noihin maha ja uniongelmiin kokeillu? Unikoulua? :D

mä olen ihan kotikonsteilla. juottanut piimää ja hieronut vtasaa, mutta ei sitä hajua jaksa.

Meillä on sama ongelma, onneksi on 2 vessaa, mies käy toisessa =) Otat reippaasti polvien päälle köntsälleen ja taputtelet selkää, jos se röyhtäisy helpottas mahavaivoja :D Meillä tuo mies vaan yleensä haluaa rinnalle kun yrittää röyhtäyttää =)

tätä minäkin pelkään. taidan arastella turhaa... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Minun mielipiteeni on, että tilanteeseen on vain kaksi vaihtoehtoa;

1. Annat miehellesi kunnon selkäsaunan ja pistät sen ruotuun keinolla millä hyvänsä. Lastensuojelulakihan ei puutu miehen ja naisen väliseen pienimuotoiseen kurinpitotoimenpiteeseen.. ;)

2. Miehesi kaipaa selvästi enemmän huomiota ja läheisyyttä. Muistathan pitää häntä sylissä päivän aikana mahdollisimman paljon ja irrottautua muista perheenjäsenistä ja antaa vain hänelle sitä omaa aikaa?

tässä on paljon totta. kiitos :hug: luulen että tuo fyysinen kuritus täytyy ottaa nyt asiaksi. syliin se änkee kun meillä on vieraita, ja ujosteleekin hieman, istuu keittiön pöydän alla ja parkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Myrskynmerkki:
hitto mun täytyy nyt mennä kun mies yrittää koko ajan karata autotielle ja toi meidän 1 vee ei saa sitä pidettyä kiinni!! tästä ikkunasta seuraan ja pakkohan tässä on mennä hätiin!! :o
Lapsparka...

pidä kunnon puhuttelu miehelle! onnea!

Onneks minä nyt oon raskaana niin saan jonkun kaverin joka sitten avittaa tuossa miehen hoidossa. Kyllä se aina on kaksin helpompi katsoa miehen perään.

se on kyllä suuri helpotus! ihanaa! mä en olis kestänyt ilman mun lapsia 4 ja 3 vee. ne on tukenut ja auttanut mua suuresti! :heart:

Joo, mä kanssa luotan siihen. Voi kun menis tää raskaus nopeasti ja hyvin. Jospa sillä lapsella ois enemmän auktoriteettia mieheen kuin mulla. Mut edelleen se väkisin sylissä pitäminen, paijaaminen ja suukottelu on ollu paras keino rauhottaa mies. Sille tulee ihan semmoinen tyhjä, lasittunu katse silmiin, varsinkin jos sen kaverit on paikalla tän rauhotustekniikan aikana.

Joo, mä kanssa luotan siihen. Voi kun menis tää raskaus nopeasti ja hyvin. Jospa sillä lapsella ois enemmän auktoriteettia mieheen kuin mulla. Mut edelleen se väkisin sylissä pitäminen, paijaaminen ja suukottelu on ollu paras keino rauhottaa mies. Sille tulee ihan semmoinen tyhjä, lasittunu katse silmiin, varsinkin jos sen kaverit on paikalla tän rauhotustekniikan aikana.

:laugh: voi siis silmin huomata kuinka se rauhoittuu. kiitos vinkistä, yritän tätä.

:laugh: voi siis silmin huomata kuinka se rauhoittuu. kiitos vinkistä, yritän tätä.

Kyllä, kyllä sen huomaa. Se on semmonen täysi valtainen taltuttaminen. Pitää vaan ottaa luonto pois. Mä pidän sulle peukkuja ja tosi paljon haleja!

Kaikille muille sit vinkiks että oon lukenu netistä semmosista mies-kuiskaajista. Pahimpien tapausten kohdalla kannattaa soittaa Robert Redfordille, se on sen Hevoskuiskaaja-elokuvan jälkeen erikoistunu myös ongelma-miehiin. Uskomattomia tuloksiakin saanu aikaan; täysin sietämättömästä, rasavillistä miehestä on tullut sisäsiisti jne!

kyllä alkaa taas kamalat ajat kun tulee joulu niin kyllä täällä vaan uhmataan ja itketään. "kui mä en saanu pleikkarii kun naapurin eikka sai x-boxin ja se saa pelata kaikki pyhät putkee" on siinä kestämistä. ois mies-kuiskaajalla hommia!

Uusimmat

Yhteistyössä