Mikä on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pettämistä: Suutelu, seksin harrastaminen jonkun muun kanssa, kumppanille valehtelu

"Henkistä" pettämistä: Se että haaveilee jatkuvasti toisista, ja ajattelee muiden olevan parempia kuin se oma kumppani. Joskus uskallus oikeaan pettämiseen puuttuu...

Itse olisin valmis eroamaan jo tuon henkisen pettämisen takia

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 23:25 Naismielipide kirjoitti:
Pettämistä: Suutelu, seksin harrastaminen jonkun muun kanssa, kumppanille valehtelu

"Henkistä" pettämistä: Se että haaveilee jatkuvasti toisista, ja ajattelee muiden olevan parempia kuin se oma kumppani. Joskus uskallus oikeaan pettämiseen puuttuu...

Itse olisin valmis eroamaan jo tuon henkisen pettämisen takia

samoilla linjoilla kanssasi lisäyksenä laitan itseltäni tuon netissä pelleillyn mitä en hyvällä katso myöskään...itse en harrasta netissä minkäänlaista kaksimielistä/seksististä jutustuleua ja samaa käyttäytymistä odotan myös puolisoltani

t: Miesmielipide

No voi apua teidän kanssa! Siis ette salli minkäänlaista tilaa toisista haaveiluun tai netissä pelleilyyn. Kyllä minä sitten olen pettänyt puolisoani monet sadat kerrat... :o

onko teidän mielestä puhelinseksi tuntemattoman kans pettämistä? oma mies jäi siitä taas kiinni... aina olen antanut anteeks mut joko tuli viimeinen kerta. tuntuu et tästä enää vaikea jatkaa kun aina vakuutellut et nyt sellaiset loppuu. ja itse joudun olee puutteessa. olen niin rikki.

Niimpä samaa mieltä on se kauheeta jos mies vaan aattelee muita ja vetää... enkä mä saa mitää huomioo.No joskus ollu näin mut onneksi ei ole asiat huonosti enää.Mun mielestä on myös pettämistä keskustelu vieraan ihmisen kanssa omista haluista.Eikö niistä pitäisi puoliolle kertoo eikä muille. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 19:53 kuka lie kirjoitti:
...puhelinseksi tuntemattoman kans pettämistä? oma mies jäi siitä taas kiinni.

Mikä ihme tämä on? Olen kohtuu nuori ja koskaan ennen en ole törmännyt tähän termiin? Siis eikö seksi ole kahden ihmisen välillä tapahtuvaa fyysistä kontaktia. Vai onko sekin seksiä, että minä esim. runkkaan ja toinen katselee? Missä se raja menee? Kuka sen määrittelee, jokainen toki omassa suhteessaan ja vieläpä niin ettei tästä määritelmästä missään nimessä kerrota osapuolelle joten hän saa sitten veikkailla missä menee sen "normi" ihmisen käyttäytymisen raja, joka on "kaikkien" tiedossa. Ja tällätavalla toimivia ääliöitä riittää yllinkyllin!

Itse ymmärrän, että kaikki se mikä tapahtuu salaa ja mistä ei voi puhua oman kumppaninsa kanssa on pettämistä, MUTTA pettäminen pitäisi arvottaa vaikkapa asteikolla 1-5.

pettämistä...oliskohan tekemisen tasolla -tekstiviesteily tai soittelu joissa jaetaan esim tunteita ,jos tapailee toista salaa eli hakee suhdetta, suutelu, hyväilyt, seksi - myös oraaliyhdyntä.

tunnetasolla pettämistä olisi ehkä ajattelee koko ajan tai usein toista, "nettisekstailu", haluaisi seksiä jonkun muun kanssa kuin puolison.

pettämistä ei ole p.ornolehdet, netti p.ornosivut, jos ohi menee komea tai hemaseva ilmestys ja jää hetkeksi tuijottamaan, lyhyt ohimenevä flirtti-paitsi jos aina saman henkilön kanssa ja jatkuvasti.

seksilinjat ei varmaankaan ole pettämistä, mutta en hyväksyisi kumppanilta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 18:19 well kirjoitti:
pettämistä...oliskohan tekemisen tasolla -tekstiviesteily tai soittelu joissa jaetaan esim tunteita ,jos tapailee toista salaa eli hakee suhdetta, suutelu, hyväilyt, seksi - myös oraaliyhdyntä.

tunnetasolla pettämistä olisi ehkä ajattelee koko ajan tai usein toista, "nettisekstailu", haluaisi seksiä jonkun muun kanssa kuin puolison.

pettämistä ei ole p.ornolehdet, netti p.ornosivut, jos ohi menee komea tai hemaseva ilmestys ja jää hetkeksi tuijottamaan, lyhyt ohimenevä flirtti-paitsi jos aina saman henkilön kanssa ja jatkuvasti.

seksilinjat ei varmaankaan ole pettämistä, mutta en hyväksyisi kumppanilta.

tarkoitan seksilinjoilla näitä puhelimia joihin voi soittaa ja siellä joku huohottaa ja toisessa päässä vedetään t.umppuun tai muuta vastaavaa..

Kaikki mitä täällä on esitetty, eri ihmiset tuoneet esille, on kyllä pettämistä..
En kyllä yhtään ihmettele jos parisuhteet ei toimi ku ihmisillä on niin avoin kanta tällaisiinkin asioihin. Mielestäni se ei ole tosikkomaisuutta vaan aikuisuutta ja sitä että suhtautuu itselle tärkeisiin asioihin niihin kuuluvalla vakavuudella ja arvokkuudella. Me mieheni kanssa ollaan kumminkin puolin ehdottomia monissa asioissa, haluamme olla kuolemaan asti yhdessä. Eikä toisen satuttaminen kuulu kuvioon missään muodossa. Siis puhelinseksi tai netissä sekstailu tai muu, eihän siitä kumppani ole iloissaan? siis vai kuka voi sanoa et näin on? Entä upeiden naisten/miesten katsominen silleen? Se jo loukkaa monesti itsetuntoa!
Siis pettämistä voi tapahtua ajatuksin , sanoin ja teoin. Kaikki varmaan jollain tapaa lankeaa jossain vaiheessa, mut tiukka linja ja asiat selviks.

Se joka haluaa olla löysä, eläköön vapaana. Nämä on sellaisia asioita et ei näillä leikitä vaikka elämme aikaa 2006. Jotkut asiat vaan ei ihmisraukat muutu, vaikka itse niin haluis. Jotain arvoja ihmiset ois ihan hyvä kuitenkin vaalia!!! Vai onko niin et arvoja ei enää oo? Niin spoeutuvia ollaan ja kaikki hyväksytään!

Yhteistyössä