Mikä on?:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matias

Vieras
Mikähän minun on kun kalu alkaa niin herkästi seistä?:) lisäksi ajattelen koko ajan vain tissejä ja kauniita naisia... Nuoria ja vanhempia... Hoikkia ja uhkeita... Nyt katselen kuvaa 40v uhkeasta naisesta ja kalu on kova:) ja haluttaa!:)

Ihan mieluusti tulen viereen. Hameeni nousee paljastaen reiteni. Laitan käteni haaroihisi ja alan hieroa. Tunnen kuinka sivelet reisiäni. Tietäisitpä miten märkä olen. Olisi ihana tuntee sun sormet sisällä...

Hyväilen sinun sileitä reisiä kohti jalkoväliäsi... Tunnen sormissani märän pillun, voihkaiset kun hitaasti työnnän sormen sisääsi... Ihana! Kaluni alkaa seistä...

Siitä pitäisin. Mulla on rinnat kokoa c85. Hivelet nännejä ja puristelet rintojani.. Kalusi kovenee entisestään. Käteni liukuu tuppena pitkin kalusi vartta. Hieron kiveksiäsi hellästi puristellen. Nai minua sormillasi...

Aah kun tuntuu hyvältä:) nain sinua sormillani, hyväilen klittaa... työnnät tissin suuhuni ja imen sitä himokkaasti... Mmm... Runkkaat ihanasti kovaa kaluani... Puristelen ja leivon toisella kädellä sun rintaa... Eihän sua haittaa kun olen sua nuorempi... Olen 30v.

Huh. Märkä olet ja kiimainen. Yksi sormi. Märkä. Kaks. Runkkaan sua. Mahtuu. Kolme. Työnnän. Runkkaan sua. Aion työntää käteni pesääsi. Onko sulla rasvaa? Nyt tarvitaan rasvaa.

Ojennan sulle vaseliinin. Hierot sitä käteesi, jonka sitten työnnät kiimasta märkään pilluuni. Aah.. En ole aikasemmin kokenu nyrkkinaintia. Uuaah.. Kätesi uppoaa liukkaaseen pilluun...