Mulla on siskon vanha kone käytössä ja liitin siihen omat kaiuttimet, mutta eipä mitään kuulu. :kieh: :headwall: Äänet ei ole koneelta vaimennettuna, sen tarkistin. Olen vaihtanut usb-paikkaa, mutta ei mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mulla on siskon vanha kone käytössä ja liitin siihen omat kaiuttimet, mutta eipä mitään kuulu. :kieh: :headwall: Äänet ei ole koneelta vaimennettuna, sen tarkistin. Olen vaihtanut usb-paikkaa, mutta ei mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja mammi:ne ei ole seinässä, tai kaiuttimissa on vain ulkokuori
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mulla on siskon vanha kone käytössä ja liitin siihen omat kaiuttimet, mutta eipä mitään kuulu. :kieh: :headwall: Äänet ei ole koneelta vaimennettuna, sen tarkistin. Olen vaihtanut usb-paikkaa, mutta ei mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja mammi:ne ei ole seinässä, tai kaiuttimissa on vain ulkokuori
No johto on seinässä, kun ei sitä ole edes otettu pois kun konetta vaihdettiin ja todellakin on kaiuttimet eikä pelkät kuoret. En mä nyt millään pelkillä kuorilla ole musiikkia kuunnellut.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja mammi:ne ei ole seinässä, tai kaiuttimissa on vain ulkokuori
No johto on seinässä, kun ei sitä ole edes otettu pois kun konetta vaihdettiin ja todellakin on kaiuttimet eikä pelkät kuoret. En mä nyt millään pelkillä kuorilla ole musiikkia kuunnellut.
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja mammi:ne ei ole seinässä, tai kaiuttimissa on vain ulkokuori
Otapas se johto irti ja koita uudestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkos piuha kauiuttimista kytketty tietokoneessa oikeaan reikään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkos piuha kauiuttimista kytketty tietokoneessa oikeaan reikään?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkos piuha kauiuttimista kytketty tietokoneessa oikeaan reikään?
Mistä sen tietää onko oikeassa usb:ssä? Olen sitä koittanyt jokaiseen kohtaan, mutta ei auta.
Alkuperäinen kirjoittaja R:Onko philipsit tai muu halppis vehje..ihme jos ei kuulukka
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja R:Onko philipsit tai muu halppis vehje..ihme jos ei kuulukka
On kyllä aiemmin toimineet, mutta tämän koneen kanssa ei nyt homma toimi. Kannattaa lukia alootus, että tajuaa jotakin ennen kuin vastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko kokeillu käynnistää tietokoneen uudelleen? Mulla joskus usb-paikan vaihtaminen vaati koneen uudelleenkäynnistyksen toimiakseen