Mikä on vialla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minussako vika?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minussako vika?

Vieras
Ollaan oltu useampi vuosi yhdessä tuon naisen kanssa ja seksi on loppunut yht'äkkiä kuin seinään. Ite en ole mielestäni muuttunut mitenkään. Olen samoissa mitoissa kuin aikaisemmin ja en ole muuttunut ajatuksiltani tai muutenkaan mitenkään. Teen kotitöitä enemmän kuin aikaisemmin ja hoidan lapsia enemmän. Annan naisen lähteä aina kun se vain haluaa yksin mennä. Päästän sen omien harrastusten pariin niin usein kun omat työni sen sallivat, eli lähes joka päivä. Minun ei tarvi ku vähän vihjata seksiin liittyvää, niin nainen ikään kuin sulkeutuu kuoreensa. En tiedä olenko jotenki yliaktiivinen, jos haluan ainakin kerran viikossa sekstailla. Vai onko tuolla naisella joku toinen kun minä en enää kiinnosta.
Että tällasta...

Onko yhteistä aikaa ?
Onko seksi aina samanlaista vai vaihtelevaa ja monipuolista ?

Ollaan oltu useampi vuosi yhdessä tuon naisen kanssa ja seksi on loppunut yht'äkkiä kuin seinään. Ite en ole mielestäni muuttunut mitenkään. Olen samoissa mitoissa kuin aikaisemmin ja en ole muuttunut ajatuksiltani tai muutenkaan mitenkään. Teen kotitöitä enemmän kuin aikaisemmin ja hoidan lapsia enemmän. Annan naisen lähteä aina kun se vain haluaa yksin mennä. Päästän sen omien harrastusten pariin niin usein kun omat työni sen sallivat, eli lähes joka päivä. Minun ei tarvi ku vähän vihjata seksiin liittyvää, niin nainen ikään kuin sulkeutuu kuoreensa. En tiedä olenko jotenki yliaktiivinen, jos haluan ainakin kerran viikossa sekstailla. Vai onko tuolla naisella joku toinen kun minä en enää kiinnosta.
Että tällasta...

Ei välttämättä mikään vialla. Ei meilläkään ole ollut seksiä 3-vuoteen. Miestä kiinnostaisi, minua ei pätkääkään.

Se on kyllästynyt ja tympääntynyt, ruuhkavuosien väsyttämä. Oma itse on päässyt häviämään jossain vaiheessa ja kenties nyt palaamassa muuttuneena. Kysy, välitä.

Näin veikkaisin, varma ei voi olla jos asiasta ei puhuta.

[QUOTE="Tiina";24831665]Ei välttämättä mikään vialla. Ei meilläkään ole ollut seksiä 3-vuoteen. Miestä kiinnostaisi, minua ei pätkääkään.[/QUOTE]

On kuule jotain PAHASTI vialla jos toista ei kiinnosta seksi! Eri asia sitten jos kumpaakaan ei kiinnosta yhdessä sovittu ettei harrastella mitään. Uskottele vaan itselles että teillä menee hyvin...

Yhteistä aikaa ei juurikaan ole. Jos minulla on vapaapäivä, niin hänellä on omia menoja. Silloin kun oli seksiä, niin se oli lähestulkoon aina samanlaista, eli minä päällä. Hän ei koe itseään seksikkääksi, jonka takia ei uskalla yrittää muuta. Ei auta vaikka kuinka osoitan rakkautta ja haluani juuri häntä kohtaan. Toivon tosissani että tässä ei ole kyse mistään toisesta miehestä. Niin ja voi olla että olen liian kiltti ja lieka on liian pitkä, mutta olen luonteeltani sellainen. En juuri koskaan suutu ja nielen kiukkuni ja vihani niitä kenellekkään näyttämättä.

Yhteistyössä