T
työtön
Vieras
siis olen työttömänä liiton päivärahalla. Jos lähden viikoksi reissuun, suomessa, niin pitääkö ilmoittaa, entä vaikuttaako päivärahaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yhteiskunnan elätti:mihin sä mitään korvauksia tarviit jos sulla on varaa matkustaaki?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja yhteiskunnan elätti:mihin sä mitään korvauksia tarviit jos sulla on varaa matkustaaki?
Siis aivan järjettömän hienoa logiikkaa sulla. Ei sitten tullut mieleen, että ap:lla voi olla töissäkäyvä puoliso. Ja mikä yhteiskunnan elätti ap on jos saa liiton rahaa jota saa jos ollut aiemmin töissä....
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Työttömälläkin on oikeus matkustaa. Viikosta ei tarvitse ilmoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viikon matkasta ei haittaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viikon matkasta ei haittaa
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viikon matkasta ei haittaa
voi matkustella suomessa, kunhan ilmoittaa työkkäriin, saahan sut kuitenkin puhelimella kiinni. Tietävät, et eivät laita kirjeitse mitään kiireellistä sulle. Ja ei mene päivärahat!!! Ei multa ainakaan mennyt ku tein just tolla tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja yhteiskunnan elätti:jos odotat työosoitusta niin et reissaa. mihin sä mitään korvauksia tarviit jos sulla on varaa matkustaaki?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja yhteiskunnan elätti:mihin sä mitään korvauksia tarviit jos sulla on varaa matkustaaki?
Siis aivan järjettömän hienoa logiikkaa sulla. Ei sitten tullut mieleen, että ap:lla voi olla töissäkäyvä puoliso. Ja mikä yhteiskunnan elätti ap on jos saa liiton rahaa jota saa jos ollut aiemmin töissä....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle on sanottu työkkäristä että jos on pois yli yön kestävällä reissulla, niin ettei ole postia vastaanottamassa, on siitä ilmoitettava. mutta jos aamulla lähdet ja samana päivänä tuut kotiin, ei tarvitse ilmoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en ainakaan ilmoittais.tietty jos oot toisella puolella suomee ja soitetaan et huomenna töihin ni sano siinä sit ettet pääse...voi tietysti sit valehdella et tapahtunu jotain kamalaa ja oli pakko lähtee eikä tiiä millo pääsee takas... jos se sit jotain auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no tarkotinkin et ei se autakaan jos ne soittaa niin että sano siinä sit ettet pääse(ei kuitenkaan auta) mut tuskin jos oot joutunu äkkiseltään vaika hautajaisiin(mukamas) tai tullu kuolemantapaus tai onnettomuus ja oot lähteny ni tuskin ne käskee sielttä lähteen aamulla tuleen.Aina voi hiukan päästellä luikuria.
vai onko rollolainen itse täydellisyys?