Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Arvio 50-100 naista on kuvattu. Sen lisäksi on tottakai voinut olla naisia, joita ei jostain syystä ole kuvattu.No hui....
On aika pervo kun jopa kymmenniä naisia:/.....
Ohoh...Miten edes joku jaksa vaihtaa naisia noin usein...Arvio 50-100 naista on kuvattu. Sen lisäksi on tottakai voinut olla naisia, joita ei jostain syystä ole kuvattu.
Arvio 50-100 naista on kuvattu. Sen lisäksi on tottakai voinut olla naisia, joita ei jostain syystä ole kuvattu.
On mullakin ollu 76 miestä ja ikää on vasta 25.Mutta voiko joku selittää miten sillä edes voi olla noin monta naista? 50-100 vain kuvattu jos niin niin....? HUHH....
ja sä lasket?On mullakin ollu 76 miestä ja ikää on vasta 25.
ja sä lasket?Mutta miten joku jaksa edes noin monta miestä tai naista? Ehkä mä olen täysin vanhanaikainen että vain 1 mies riittää mulle, ei enempää kiitos.
ja sä lasket?Mutta miten joku jaksa edes noin monta miestä tai naista? Ehkä mä olen täysin vanhanaikainen että vain 1 mies riittää mulle, ei enempää kiitos.
Katsos kun miehet on sen verran ärsyttäviä, ettei niitä enempää kuin sen yksi jaksa. Naiset taas sen sijaan on niin ihania, että niitä sietää useampiakin.ja sä lasket?Mutta miten joku jaksa edes noin monta miestä tai naista? Ehkä mä olen täysin vanhanaikainen että vain 1 mies riittää mulle, ei enempää kiitos.
ai naiset ihania?Katsos kun miehet on sen verran ärsyttäviä, ettei niitä enempää kuin sen yksi jaksa. Naiset taas sen sijaan on niin ihania, että niitä sietää useampiakin.
ai naiset ihania?
Miksi minusta taas miehet eivät ole ärsyttäviä, vaikka tietysti löytyy näitäkin. Mutta itsellä esim kavereista on varma 80% miehiä ja vain 20% naiset, kun itse pärjään paremmin jostain syystä miesten kanssa.
Tämä oli hauskaPärjäät, koska saat miehet tekemään mitä haluat vähän keimailemalla venäläis-virolaiseen tyyliin, keikutat p***settä ja räpsytät ripsiä. Naisiin sama ei tehoa, naisten kanssa täytyy osata olla sosiaalinen ja monipuolisemmin puhua ja olla vuorovaikutuksessa muustakin kuin siitä mitä olen ostanut viimeksi.
Jos sulle olisi vain yksi mies riittänyt, niin olisit vieläkin naimisissa ensimmäisen aviomiehesi kanssa. Mutta kun piti etsiä mies jolla on isommat tulot.ja sä lasket?Mutta miten joku jaksa edes noin monta miestä tai naista? Ehkä mä olen täysin vanhanaikainen että vain 1 mies riittää mulle, ei enempää kiitos.