Mikä on teijän päivän ohjelma?*mun*--->kuva

Alkuperäinen kirjoittaja Lähe meneen!!:
Savanna on järjettömän huomionkipeä ihminen ja hänen on pakko tehdä näitä aloituksia tai muuten hänestä tulee hysteerinen. Sitten pitää soittaa miehelle töihin ja itkeä jotakin turhanpäiväistä.

TODELLAKIN!!!![/quote]

samaa mieltä minäkin täällpliis savanna hae apua jos sulla kert joku pakko mielel aina shoppailla ja tehän näitä tyhmii aloituksii.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mulla on vapaapäivä, joten olen tehnyt kodinhoitohommia ja datannut :) . Sitten kun mies tulee duunista käydään ruokakaupassa ja Ikeassa ostamassa valaisin.

Moikka! miten sulle kuulu? =) :hug: :heart:

Mä muuten unohdin sulle txt:een vastata :ashamed:

Ihan hyvää kuuluu. :) Ollaan just saatu muutettua ja kamat laitettua suunnilleen paikoilleen uudessa kämpässä. On niin ihanaa, kun on kerrankin kunnolla tilaa, se vanha kämppä oli niin pieni...

Kuulosta aivan hienolta =)
Onnea uuteen asuntoon, hyvää kun viihdytte :hug:
Mä yritän tanään muista laita sulle txt
:D mut nyt pakko lähteä tai en ehdi mitään, hyvää päivän jatkoa sulle :hug:

-Heräsin 6.15
-lapset päiväkotiin klo 7.30
-töihin 8-16
-haen lapset
-pitää käydä pankissa ja apteekissa
-syödään iltaruoka
-ollaan kotona, lapset leikkii, katsoo lasten ohjelmat
-mies käy kotona syömässä ja vaihtaa vaatteet ja lähtee raksalle
-pienemmälle iltapala klo 19
-Pienempi nukkumaan 19.30
-salkkarit isomman lapsen kanssa
-isomman iltapala
-isompi nukkumaan viim. 20.30
-katson tv:tä, selaan nettiä, käyn suihkussa
-odotan miehen kotiin jos jaksan
-meen nukkumaan viim klo 22

*Noustiin n. klo 6.30 ylös
*aamupalat muksuille ja itselle kahvia
*imuroitiin, pestiin lattiat ja järjesteltiin paikkoja (vielä tänään pitäisi pojan leluja järjestellä uusiin laatikoihin)
*molemmat pesukoneet laulamaan ja kuivausrumpu päälle.
*ruuanlaittoa, syötettiin kuopus, syötiin lounas
*Nyt mies on laittamassa lapsia päikkäreille
*Kohta keitän taas kahvia
*Kun pojat heräävät, mennään pihalle tekemään hommia (haravointia, kukkapenkkien siistimistä, istuttamista ym)
*syödään välipala pihalla (leipää, hedelmiä, jätskiä :p )
*ruuanlaittoa ja syömistä taas
*lastenohjelmien kyttäämistä tai mennään takaisin pihahommiin
*iltapalat, pesut, pisut ja sadut
*muksut nukkumaan
*palstailua, telkkarin katselua, jutustelua ja herkuttelua
*kirjan lukemista pari sivua ja sitten nukkumaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Ihan samaa tylsyyttä niinku joka päivä,kodin ja lastenhoitoa aamu 7 ilta 22 asti.
Omaa aikaa nyt hitunen,kun kuopus päikkäreillä.
Ja tosi piristävää käydä sairasta äitiä vuodeosastolla katsomassa :ashamed: ,no tänään äitillä mammografia ja biopsia joten sitten tiedetään miten pitkään vielä jotuu kärsimään elävänä ruumiina...

Mun äitillä kans rintasyöpä. Ma menee toiseen leikkaukseen, imusolmukkeet pois. Kaiken piti olla hyvin, mut löytykin imusolmukkeesta syöpää. :'(

Äiti salas asian kaikilta,järjettömät patit tississä ja kainalossa,kauhian nopeesti mennyt tosi huonoon jamaan...

:'( :hug: Voimia Tsirpukka ja bud!

Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
no huh, en mä jaksais...

miten niin? ihan normipäivähän tuo on.

no okei, minä en tee yötöitä, mutta muuten teen päiväsaikaan paljon enemmänki ku mitä savanna tuossa kerto.

mikä on savanna muuten tonnikalan ja basilikan makuinen kakku??? kuullostaa hemmetin ällöttävältä :x vai tarkotitko semmosta piirakkaa?

Sorry, unohdin vastata, eli ei se ole pirakka vaan kakku, tälläinen otin kuva :laugh: paitsi ehkä ruma se on, mut kun en jaksanut tehdä kaunista kun silti vain me sen syömme

http://s924.photobucket.com/albums/ad88/myphotosss/?action=view&current=P5061014.jpg&newest=1

Töistä kotiin klo 8.15
Unta klo 12.15 asti
kotityöt 12.30-13.15
Nyt koneella
14.00 Kuopus tarhasta
14.15 Kaupungille hoitamaan lääkärikäynti, kaupassakäynti
16.00 Ruokaa perheelle
17-19 Kotihommat
19.00 Iltahommiin
20.30 Lähtö töihin
21-07.45 Töissä.

no huh, en mä jaksais...

no okei, minä en tee yötöitä, mutta muuten teen päiväsaikaan paljon enemmänki ku mitä savanna tuossa kerto.

mikä on savanna muuten tonnikalan ja basilikan makuinen kakku??? kuullostaa hemmetin ällöttävältä :x vai tarkotitko semmosta piirakkaa?

Sorry, unohdin vastata, eli ei se ole pirakka vaan kakku, tälläinen otin kuva :laugh: paitsi ehkä ruma se on, mut kun en jaksanut tehdä kaunista kun silti vain me sen syömme

http://s924.photobucket.com/albums/ad88/myphotosss/?action=view&current=P5061014.jpg&newest=1

Hienohan tuo on :)

Taalla taas kotipaiva. Siivousta, ruuanlaittoa ja netissa roikkumista...
Kaikki paivat aina samanlaisia:(

Alkuperäinen kirjoittaja Mun päivä:
Töistä kotiin klo 8.15
Unta klo 12.15 asti
kotityöt 12.30-13.15
Nyt koneella
14.00 Kuopus tarhasta
16.00 Ruokaa perheelle
17-19 Kotihommat
19.00 Iltahommiin
20.30 Lähtö töihin
21-07.45 Töissä.

Miten siä pärjäät 4 tunni nunilla? vai voiko teil töissä nukkua?

aamusta kävin koirien kanssa lenkillä, sitten lasten kanssa ulkona. Lohisoppaa lämppäsin lounaaksi, isommat lapset harjottelee omaa esitystänsä ja mä pojan kanssa pyykkään reissua varten ja siivoan, pian koira pikapissalle ja loppusiivous ja ruoka tulelle ja taas ulkoilemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mun päivä:
Töistä kotiin klo 8.15
Unta klo 12.15 asti
kotityöt 12.30-13.15
Nyt koneella
14.00 Kuopus tarhasta
16.00 Ruokaa perheelle
17-19 Kotihommat
19.00 Iltahommiin
20.30 Lähtö töihin
21-07.45 Töissä.

Miten siä pärjäät 4 tunni nunilla? vai voiko teil töissä nukkua?

Ei voi töissä nukkua. Mä vaan olen tottunut pärjäämään :) Nukun sitten kunnon yöunet kun on vapaata.

Tänään nousin klo 6:30 ja olin koiran kanssa noin 45 min ulkona. Keitin kahvia ja tulin koneen ääreen tekemään töitä. Laitoin välillä pyykit koneeseen ja jatkoin töitä. Keitin lisää kahvia ja jatkoin töitä. Kohta menen ruuvaamaan pari kaappia kylppäriin, keitän lisää kahvia ja jatkan töitä. Kun kuopus tulee koulusta ja on vienyt koiran lenkille, heivataan parvekkeella olevia rojuja jätelavalle. Sen jälkeen laitan ruuan, syön ja jatkan töitä. Illemmalla maalaan lisää ja maalauksen jälkeen jatkan töitä. Luultavasti keitän lisää kahvia. Mahdollisesti vien koirankin vielä illalla ulos, ellei kuopus tee sitä. Ja jatkan töitä. Joskus yhden kahden välillä menen nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hp:
no huh, en mä jaksais...

Hienohan tuo on :)

Taalla taas kotipaiva. Siivousta, ruuanlaittoa ja netissa roikkumista...
Kaikki paivat aina samanlaisia:(

kiitos =) kaikki onneks valmis jopa jäätelö, nyt vaan syön ja jatkaan hommia

no huh, en mä jaksais...

ai siis voileipäkakku, okei. herkullisen näkönen :p

vauva syö klo 6
nukutaan klo 10 asti
telkkaria äidille 10:35-11:15
vauva herää
12 alkaa siivous miehen kaa
pyykkiä
13:30 kauppaan miehen ja vauvan kaa
14 tehdään pastakastike ja syödään
15 siivoon ja syötän vauvan joka nukahtaa
16 pappi tulee keskustelee ristiäisistä
17:30 mies menee nukkuu ja vauva syö ja nukkuu sitterissä