Mikä on teijän päivän ohjelma?*mun*--->kuva

Ihan samaa tylsyyttä niinku joka päivä,kodin ja lastenhoitoa aamu 7 ilta 22 asti.
Omaa aikaa nyt hitunen,kun kuopus päikkäreillä.
Ja tosi piristävää käydä sairasta äitiä vuodeosastolla katsomassa :ashamed: ,no tänään äitillä mammografia ja biopsia joten sitten tiedetään miten pitkään vielä jotuu kärsimään elävänä ruumiina...

Alkuperäinen kirjoittaja Anti-Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
-klo 01, meen tutun kans rauhalliseen baariin,viinilasille, puhumaan liikeasiasta

:laugh: :laugh: Mitä liikeasioita hoidetaan tuohon aikaan baarissa muuta kuin jotakin seksiin liittyvää.

Etkö sä osaa yhtäkään iltaa ja yötä olla kotona ihan kaikessa rauhassa? Koska sä vietät aikaa sun miehesi kanssa? Ei ihme, että teillä menee huonosti kun vaimo luuhaa ympäri kaupunkia eikä ole miehensä kanssa.

Buahahaa :laugh: , mulla tuttu kenellä puutikki me mennään hänen kaa keskustelemaan asioista, jos se sua niin kiinosta, mmm :p miehen kans olen aika usein, eikä meillä mee huonosti vaan hyvin ;)

Sehän on hyvin menemistä kun mies käy suhun käsiksi.

ei se mun käsiks käy, silloin kun oli ja oli 8-9v aikana 2kerta noin ja kyllä mä olin silloin kans väkivaltainen, kun olimme molemmat väsyneitä kaikista niin molemmilla hermot meni, mut ei mitään rajua

-klo 01, meen tutun kans rauhalliseen baariin,viinilasille, puhumaan liikeasiasta

:laugh: :laugh: Mitä liikeasioita hoidetaan tuohon aikaan baarissa muuta kuin jotakin seksiin liittyvää.

Etkö sä osaa yhtäkään iltaa ja yötä olla kotona ihan kaikessa rauhassa? Koska sä vietät aikaa sun miehesi kanssa? Ei ihme, että teillä menee huonosti kun vaimo luuhaa ympäri kaupunkia eikä ole miehensä kanssa.

Buahahaa :laugh: , mulla tuttu kenellä puutikki me mennään hänen kaa keskustelemaan asioista, jos se sua niin kiinosta, mmm :p miehen kans olen aika usein, eikä meillä mee huonosti vaan hyvin ;)

Sehän on hyvin menemistä kun mies käy suhun käsiksi.

ei se mun käsiks käy, silloin kun oli ja oli 8-9v aikana 2kerta noin ja kyllä mä olin silloin kans väkivaltainen, kun olimme molemmat väsyneitä kaikista niin molemmilla hermot meni, mut ei mitään rajua

Eihän siitä ole kauaa kun pakenit lasten kanssa hotelliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Ihan samaa tylsyyttä niinku joka päivä,kodin ja lastenhoitoa aamu 7 ilta 22 asti.
Ja tosi piristävää käydä sairasta äitiä vuodeosastolla katsomassa :ashamed: ,no tänään äitillä mammografia ja biopsia joten sitten tiedetään miten pitkään vielä jotuu kärsimään elävänä ruumiina...

Mun äitillä kans rintasyöpä. Ma menee toiseen leikkaukseen, imusolmukkeet pois. Kaiken piti olla hyvin, mut löytykin imusolmukkeesta syöpää. :'(

Aamul klo: 7:30 tulin töistä ja laitoin esikon kouluun. Siivosin juuri ja kohta tarjoon 2-veelle lounasta, sitten odotellaan koululainen kotiin ja mennään kuopuksen kanssa päiväunille. Illalla päivällinen, luultavasti jostain haettua ( ei jaksa laittaa ) ja ulkoilua. Uni maittaa illalla varmasti eli telkut ja kirjat voi unohtaa.

no voi ei :'( kaikkia hyvää teille :(

Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
no huh, en mä jaksais...

miten niin? ihan normipäivähän tuo on.

no okei, minä en tee yötöitä, mutta muuten teen päiväsaikaan paljon enemmänki ku mitä savanna tuossa kerto.

mikä on savanna muuten tonnikalan ja basilikan makuinen kakku??? kuullostaa hemmetin ällöttävältä :x vai tarkotitko semmosta piirakkaa?

no toi ilta mulle ois lliikaa... siis kyllä päiväellä touhuaa mutta mä tarviin kaunesuneni
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja bud:

Mun äitillä kans rintasyöpä. Ma menee toiseen leikkaukseen, imusolmukkeet pois. Kaiken piti olla hyvin, mut löytykin imusolmukkeesta syöpää. :'(

Äiti salas asian kaikilta,järjettömät patit tississä ja kainalossa,kauhian nopeesti mennyt tosi huonoon jamaan...

- kohta n. tunnin lenkki lapsien kanssa
- n. 12.30 ruokaa eilistä makaroonilaatikkoa
- lapset menee päikkäreille
- n.klo 15 lähetään ideaparkkiin syömään heseen ja ostaan äitienpäivälahjoja ja jotain mitä ny tarvitaankaan
- n. 18 mennää kotii. isäkin jo silloin kotio tullu. lapsilel välipalaa ja ite katon emmerdalen, perhen kalleudet ja salkkarit
- salkkareitte jälkee lapsille iltapala ja lapset pesulle ja nukkuun
- n. klo 21.30 käyn suihkus sen jälkee juon yhen siiderin ja juttelen miehen kanssa ja olen koneella.
- n. klo 10.30 pesen hampaan ja mennään miehen kanssa nukkumaan.

tarvii aikasin mennä nukkuun koska huomenna on kiva päivä tiedossa mulla (: ysätvälläni on polttarin niin mennään tyttöporukalla yöksi hesaan siellä kylpylään, shoppaileen ja helsingin yöelämään ;)

Yritän saada tässä referaatin valmiiksi (hieman keskittymiskyky hukassa :whistle: ). Lenkillä käyn jos ehin. Sitten haen lapset tarhasta ja puuhaillaan varmaan pihalla, ku on noin näpsäkkä keli B)

Savanna on järjettömän huomionkipeä ihminen ja hänen on pakko tehdä näitä aloituksia tai muuten hänestä tulee hysteerinen. Sitten pitää soittaa miehelle töihin ja itkeä jotakin turhanpäiväistä.[/quote]

TODELLAKIN!!!!

Äiti salas asian kaikilta,järjettömät patit tississä ja kainalossa,kauhian nopeesti mennyt tosi huonoon jamaan...

ehkä äitis halusi "säästää" teitä kauhealta uutiselta..vaikka eihän se niin ole. Voimia sinne ja toivotaan, että jotenkin kaikki vielä kääntyis parhain päin. :hug:

-vauvalle ruokaa 12 maissa
-poika haetaan 12.30 eskarista
-ulkoilua
-sisäleikkejä
-vauvalle välipala ja päiväunille
-pojalle välipalaa
-mies tulee töistä, pihahommia
-laitetaan yhdessä ruokaa, poika leikkii siskonsa kanssa
-sitten vaan olla möllötetään
-vauvalle ja pojalle iltapala
-mies vie luultavasti lapset nukkumaan
-iltapalaa meille ja telkkua

ehkä äitis halusi "säästää" teitä kauhealta uutiselta..vaikka eihän se niin ole. Voimia sinne ja toivotaan, että jotenkin kaikki vielä kääntyis parhain päin. :hug:

:hug: ,kiitos mut kyllä tää taitaa olla nyt lorun loppu :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mulla on vapaapäivä, joten olen tehnyt kodinhoitohommia ja datannut :) . Sitten kun mies tulee duunista käydään ruokakaupassa ja Ikeassa ostamassa valaisin.

Moikka! miten sulle kuulu? =) :hug: :heart:

Mä muuten unohdin sulle txt:een vastata :ashamed:

Ihan hyvää kuuluu. :) Ollaan just saatu muutettua ja kamat laitettua suunnilleen paikoilleen uudessa kämpässä. On niin ihanaa, kun on kerrankin kunnolla tilaa, se vanha kämppä oli niin pieni...

Mulla on vapaapäivä, joten olen tehnyt kodinhoitohommia ja datannut :) . Sitten kun mies tulee duunista käydään ruokakaupassa ja Ikeassa ostamassa valaisin.

Moikka! miten sulle kuulu? =) :hug: :heart:

Mä muuten unohdin sulle txt:een vastata :ashamed:

Ihan hyvää kuuluu. :) Ollaan just saatu muutettua ja kamat laitettua suunnilleen paikoilleen uudessa kämpässä. On niin ihanaa, kun on kerrankin kunnolla tilaa, se vanha kämppä oli niin pieni...

Kuulosta aivan hienolta =)
Onnea uuteen asuntoon, hyvää kun viihdytte :hug:

Yhteistyössä