Mikä on teijän päivän ohjelma?*mun*--->kuva

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
-nyt, tein tonnikalaa basilika makuinen kakku
-kohta, meen tekemään silakka pihvit, missä on paistettu sipuli, perunamuusi, salatin kaa
-noin klo 12 teen lapsille vadelma jäätelö itse(lupasin)
-noin klo 13, meen vastamaan asiakkaille
-noin klo 14, mennään lasten kanssa laitamaan multaan kukkasiemenet
-klo 15 mennään HopLopiin
-klo 18, mennään Ikeaan, pitää ostaa keittiön varten juttuja ja muuten jotain kiva
-klo 21, mä lähen töihin
-klo 01, meen tutun kans rauhalliseen baariin,viinilasille, puhumaan liikeasiasta

taas joku turhis.. oikeesti savanna jos et haluu et ihmiset tulee vineen niin ei kannata tälläsii turhiksii tehä. kohta taas tää ketju tulee satasivuiseksi ja ties mitä muuta -,-

Poika pitää lähteä hakemaan puolen jälkeen. Sitten jäädään ulos.
N. klo 13.30 sisälle ja välipala. Siivoamista
Sitten on pojan lepohetki, jos ei nukahda, mennään takaisin ulos
Jos nukahtaa, miä laiskottelen.
Neljän maissa ruuantekoon, kun mies tulee kotia
Sitten varmaankin taas ulos
Sisälle kuuden jälkeen, pojalla ohjelmassa lastenohjelma, iltapala ja unille
Ja loppuilta menee omia juttuja tehdessä ja telkkaria tuijotellessa

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
taas joku turhis.. oikeesti savanna jos et haluu et ihmiset tulee vineen niin ei kannata tälläsii turhiksii tehä. kohta taas tää ketju tulee satasivuiseksi ja ties mitä muuta -,-

Savanna on järjettömän huomionkipeä ihminen ja hänen on pakko tehdä näitä aloituksia tai muuten hänestä tulee hysteerinen. Sitten pitää soittaa miehelle töihin ja itkeä jotakin turhanpäiväistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anti-Savanna:
Joka päivä Hoploppiin? Osta nyt vielä 500 sadalla eurolla leluja lapsille niin on päivän rakkaudenosoitukset suoritettu.

:laugh: NO musta ois huippua menä sinne jokapäivä! Meidän kylässä ei vaan oo sellasta... Mukulat ja me miehen kanssa tykåtään riehua siellä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
-klo 01, meen tutun kans rauhalliseen baariin,viinilasille, puhumaan liikeasiasta

:laugh: :laugh: Mitä liikeasioita hoidetaan tuohon aikaan baarissa muuta kuin jotakin seksiin liittyvää.

Etkö sä osaa yhtäkään iltaa ja yötä olla kotona ihan kaikessa rauhassa? Koska sä vietät aikaa sun miehesi kanssa? Ei ihme, että teillä menee huonosti kun vaimo luuhaa ympäri kaupunkia eikä ole miehensä kanssa.

6 ylös
vauvan syöttö pesu ja pukeminen
leikkiä
leffan katselu
8 esikko ylös
aamupalan valmistus ja syönti
9 imetys
10 vauvan nukutus
tässä samalla valmistin sitruunamarenkipiiraan
11 makaronilaatikon valmistus ja ruokailu
astioiden tiskaus
-
-
-
-
-
-
-

:laugh: :laugh: Mitä liikeasioita hoidetaan tuohon aikaan baarissa muuta kuin jotakin seksiin liittyvää.

Etkö sä osaa yhtäkään iltaa ja yötä olla kotona ihan kaikessa rauhassa? Koska sä vietät aikaa sun miehesi kanssa? Ei ihme, että teillä menee huonosti kun vaimo luuhaa ympäri kaupunkia eikä ole miehensä kanssa.

Buahahaa :laugh: , mulla tuttu kenellä puutikki me mennään hänen kaa keskustelemaan asioista, jos se sua niin kiinosta, mmm :p miehen kans olen aika usein, eikä meillä mee huonosti vaan hyvin ;)

Buahahaa :laugh: , mulla tuttu kenellä puutikki me mennään hänen kaa keskustelemaan asioista, jos se sua niin kiinosta, mmm :p miehen kans olen aika usein, eikä meillä mee huonosti vaan hyvin ;)

Sehän on hyvin menemistä kun mies käy suhun käsiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
no huh, en mä jaksais...

miten niin? ihan normipäivähän tuo on.

no okei, minä en tee yötöitä, mutta muuten teen päiväsaikaan paljon enemmänki ku mitä savanna tuossa kerto.

mikä on savanna muuten tonnikalan ja basilikan makuinen kakku??? kuullostaa hemmetin ällöttävältä :x vai tarkotitko semmosta piirakkaa?

Haen lapset eskarista/pk:sta kello 12.

Sitten siivoilen, ulkoillaan, viedään poika hiustenleikkuuseen ja käydään ostamassa mun äidille äitienpäivälahja.

Illalla teen yhden koulutehtävän (jos osaan :snotty: ).

Joka päivä Hoploppiin? Osta nyt vielä 500 sadalla eurolla leluja lapsille niin on päivän rakkaudenosoitukset suoritettu.

no miksei? sinne on myynnissä niitä seikkailijapasseja jotka on kuukauden voimassa ja maksaa jotain 30 euroa (muistaakseni) ja sillä passilla saa riehua hoplopissa joka päivä max 3 tuntia.

minun mielestä rahalle ei vois parempaa vastinetta saada.

Yhteistyössä