K
kiinnostunut
Vieras
peruspalkka pk-seudulla? Onko kunnallisella ja yksityisellä eroa? Tarkat numerot kuitenkin kiinnostaisi..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:muuallakin suomessa työskentelevien palkat kiinnostaa. Minulle väitettiin, että palkka on 1400, mitä suuresti epäilen..
Alkuperäinen kirjoittaja puutarhuri?:Mikä vittu on tarhatyöntekijä?!?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja puutarhuri?:Mikä vittu on tarhatyöntekijä?!?
Heh, muakin naurattaa tuo tarhatryöntekijä. Täällä meillä päin tarhatyöntekijä työskentelee turkistarhalla..
Alkuperäinen kirjoittaja babyboy:Jos puhutaan lastenhoitajasta päiväkodissa niin noin 1677? lastentarhanopettajalla noin 1800?
Alkuperäinen kirjoittaja liitu:Alkuperäinen kirjoittaja babyboy:Jos puhutaan lastenhoitajasta päiväkodissa niin noin 1677? lastentarhanopettajalla noin 1800?
Ei ole noin huonot, vai miksi mulle maksetaan enemmän? Olen hoitaja kunnallisessa päiväkodissa ja yli 2000 maksetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja liitu:Alkuperäinen kirjoittaja babyboy:Jos puhutaan lastenhoitajasta päiväkodissa niin noin 1677? lastentarhanopettajalla noin 1800?
Ei ole noin huonot, vai miksi mulle maksetaan enemmän? Olen hoitaja kunnallisessa päiväkodissa ja yli 2000 maksetaan.