H
huhuh
Vieras
Sulla on varmasti kauhea pelko tätä miestä kohtaan hirveä kynnys nousta sitä vastaan sen pelossa, että se suuttuu? :hug: Tiedän tunteen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pysyvästi vammautunut:Ennen seurusteluamme mies piiritti minua todella ahkerasti. En edes ihastunut häneen ensin, mutta kaikki ne kauniit sanat ja teot ja ihailu ja muut saivat lopulta mun pään kääntymään. Mies oli ihana alussa. Oikeasti ihan kuin suoraan jostain unelmista. Ei ollut väkivaltaa, ei ongelmia, ei pettämistä. Mies suorastaan palvoi maata jalkojeni alla ja näytti sen. Kertoi miten olen hänelle se ainoa oikea, jota on odottanut koko elämänsä. Halusin nopeasti muuttaa yhteen, mennä kihloihin, naimisiin ja saada lapsia.
Sitten, kun suostuin lapseen ja tulin raskaaksi, alkoivat asiat pikkuhiljaa muuttua. Ei paljon, vähän. Ensin tuli peliriippuvaisuus. Selvitettiin asia, mies lupasi mennä hoidattamaan itsensä kuntoon, minä uskoin. Vauva syntyi. Ja helvetti alkoi. Minä halusin kuitenkin yrittää. Uskoin aina miehen vakuutteluja siitä, että on pahoillaan ja ei enää koskaan.. samalla kun hän söi itsetuntoani, alisti, aivopesi, uhkasi että jos jätän hänet, hän tappaa minut, lapseni, jokaisen perheenjäseneni. Lopulta en enää pystynyt lähtemään, ei ollut voimia, ei rohkeutta, ei keinoja. Enkä sitäpaitsi enää edes ymmärtänyt, ettei suhteemme ollut normaali. Tai että mies ei ollut normaali. Luulin että syy ja vika oli minussa, niinhän minulle koko ajan sanottiin. Toinen lapsemme on raiskauksen tulos. Kun olin menossa aborttiin, lähdin itkien pois odotushuoneesta. En pystynyt tekemään sitä.
Joku tuntematon ihminen netissä sai minut pikkuhiljaa huomaamaan tilanteen. Vei silti kauan, ennenkuin olin saanut koottua voimia pakenemiseen tuosta suhteesta. Lähdin siinä vaiheessa, kun mies asetti päivämäärän ja kellon ajan, jolloin tulisi ampumaan pääni tohjoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Aija:Linnaan tommonen 20 vuodeks. Tai paremminkin pakkohoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:Voi herranjumala mitä oot saanut kestääToivottavasti olet tästä miehestä päässyt jo eroon.
Alkuperäinen kirjoittaja Hudjuke:Sanoisin ettei syynä käyttäytymiseen ole alkoholi vaan miehesi on psyykkisesti sairas ja alkoholi ja esim. peliriippuvuus ovat oireita mielisairaudesta. Jos et lähde hän saattaa todellakin tappaa sinut! Ainakin sinusta tai lapsistasi voi myös tulla psyykkisesti sairaita eikä lapsistasi välttämättä koskaan tuli normaaleja jos he elävät täyttä helv***iä koko ajan!
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Hudjuke:Sanoisin ettei syynä käyttäytymiseen ole alkoholi vaan miehesi on psyykkisesti sairas ja alkoholi ja esim. peliriippuvuus ovat oireita mielisairaudesta. Jos et lähde hän saattaa todellakin tappaa sinut! Ainakin sinusta tai lapsistasi voi myös tulla psyykkisesti sairaita eikä lapsistasi välttämättä koskaan tuli normaaleja jos he elävät täyttä helv***iä koko ajan!
Toi menee yleensä niinpäin, että psyykkiset ongelmat johtuu alkoholismista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taisit aiemmin tällä viikolla kirjoittaa samasta asiasta, vai sekoitanko toiseen? Olikos niin, että nyt on pidempään jatkunut tuo hiljaiselo ja pelkäät, milloin tapahtuu jotain? On kyllä ihan kamala tilanne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun käsittääkseni kaikkien riippuvuuksien takana on jokin emotionaalinen tyhjyys tai ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Hudjuke:Sanoisin ettei syynä käyttäytymiseen ole alkoholi vaan miehesi on psyykkisesti sairas ja alkoholi ja esim. peliriippuvuus ovat oireita mielisairaudesta. Jos et lähde hän saattaa todellakin tappaa sinut! Ainakin sinusta tai lapsistasi voi myös tulla psyykkisesti sairaita eikä lapsistasi välttämättä koskaan tuli normaaleja jos he elävät täyttä helv***iä koko ajan!
Toi menee yleensä niinpäin, että psyykkiset ongelmat johtuu alkoholismista.
Alkuperäinen kirjoittaja Pysyvästi vammautunut:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taisit aiemmin tällä viikolla kirjoittaa samasta asiasta, vai sekoitanko toiseen? Olikos niin, että nyt on pidempään jatkunut tuo hiljaiselo ja pelkäät, milloin tapahtuu jotain? On kyllä ihan kamala tilanne![]()
Varmaankin kirjoitin.. ainakin tutulta kuulostaa. En ainakaan toivo että kukaan muu olisi tällaisessa tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohimennen:Minusta ap:n tapauksessa voidaan puhua jo psykopaatista jolla kenties on alkoholiongelma, mutta ei missään nimessä pelkästä alkoholistista.