Mikä on suurin syy, miksi ette halua ottaa vieraita vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepulis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jepulis"

Vieras
Mä kyllä tykkään, että ystävien kanssa vieraillaan välillä puolin ja toisin. Mutta en kauhean usein.

En jaksa sitä jatkuvaa kestitystä, oon aikamoinen stressaaja ja meillä on yleensä aina kauhea siivo just silloin kun joku pimputtaa ovikelloa. :(

Mistä syystä te ette aina "jaksa"/halua ottaa vieraita vastaan?

Mä oon sellainen, että haluan AINA tehdä vähintäänkin pikasiivouksen, jos joku vieras on tulossa. Jos ei millään huvita siivota, en halua vieraitakaan. Eli ei mitään henkisiä syitä :D

Se, että meillä on aina kamala sotku ja otan stressiä siivoamisesta. Tuntuu, että muilla on kodit aina tiptop ja meillä mies jättää roskat, ruuan jämät, likaiset astiat, märät pyyhkeet jne. sinne missä ei niitä enää tarvitse eli jo parissa tunnissa on aina sen näköistä ettei ole pitkäänaikaan siivottu.

Meillä on epäsiistiä. En ole kauhean sosiaalinen. En tykkää, jos rutiinejani häiritään. En osaa keittää kahvia. Minulla ei ole mitään tarjottavaa.

Ensimmäinen on merkittävin.

En tykkää yllätyksistä. Sovittaessa ok. Ainahan vieraista tulee sotkua, hiekkaa eteiseen ja kakun muruja pöydän alle, se ärsyttää siivoushullua mutta silti on kiva että kyläillään, sovittaessa.

Olen pienestä asti tottunut siihen, että minä olen se osapuoli, joka on aina kaverilla käymässä. Sekös aiheuttaakin närää, kun täällä ravaa koko ajan noita miehen junttikavereita ja ilman minkäänlaista varoitusaikaa :D

Yhteistyössä