Mikä on suurin suru, mikä sinua on kohdannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pia

Vieras
Minun suuri suruni on rakkaan pikkusiskoni kuolema hänen ollessaan 23-vuotias. Nyt sitten olenkin ainoa lapsi. Nyt minulla on kaksi lasta, mutta harkitsemme mieheni kanssa kolmatta...

Melko kummalliselta saattaa kuulostaa, mutta vanhempieni koiran kuolema. Jouduin viemään rakkaan ystäväni piikille, sillä täysin yllättäin huomattiin koiran sairastavan syöpää :'( .

Ja tämä ei tarkoita että olisin pumpulissa kasvanut tai että en olisi kokenut menetyksiä. Jostain syystä vaan tuo koira on ottanut tosi tosi koville ja yhä edelleen, vuosien jälkeenkin kaipaan ystävääni ja asiasta puhuminenkin itkettää :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pia:
Minun suuri suruni on rakkaan pikkusiskoni kuolema hänen ollessaan 23-vuotias. Nyt sitten olenkin ainoa lapsi. Nyt minulla on kaksi lasta, mutta harkitsemme mieheni kanssa kolmatta...

:hug:

Isäni kuolema kun olin 15-vuotta eli siitä tulee syksyllä vuonna 8-vuotta.
Isäni kuoli oman käden kautta.
Näin kaiken sen ensimmäisenä omaisena mitä oli tapahtunut. :'(

Todella rakkaan ja äärimmäisen läheisen isomummuni kuolema kuusi vuotta sitten.Menetin parhaan ystäväni,erikoisen ja upean persoonan.Onneksi sain lähdön hetkellä olla hänen vierellään pitämässä kädestä ja silittämässä hiuksia.Kaipaan häntä yhä sanomattoman paljon! :'( :heart: