Mikä on surkein raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja predictorko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

predictorko?

Vieras
Onko tuo Predictor markkinoiden surkein raskaustesti??? Alkoi vähän tuntumaan siltä kun tänään testasin. Olen sitä ennenkin käyttänyt ja haamut ovat kyllä paikkansa pitäneet. Mutta nyt tuo testi oli uudistettu, se on ihan erilainen kuin muutama vuosi sitten. Siinä mm. on omituinen kaareva muovi joka mulla meni ihan huuruiseksi ja heittää omituisesti varjoja siihen testi-ikkunaan. En tiedä näenkö haamujen haamun vai kuvittelenko vai vääristääkö toi kaareva huuruinen lasi siinä päällä. Muilla kokemuksia eri testeistä?

No mulla kyllä Predictor (se tarkempi) näyttänyt ihan oikein kummatkin plussat, kuten myös ihan oikein negat. Menikö sulla virtsaa siihen näyttöikkunaan, pisarakin riittää?

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
No mulla kyllä Predictor (se tarkempi) näyttänyt ihan oikein kummatkin plussat, kuten myös ihan oikein negat. Menikö sulla virtsaa siihen näyttöikkunaan, pisarakin riittää?

Ai onko niitä erilaisia testejä, mistä tiedän mikä on se tarkempi? Ei tietääkseni mennyt pissaa näyttöikkunaan mutta en mene vannomaan kun vähän hankalasti pissa osui. Kontrolliviiva tuli ihan normaalisti.

Eikö olis helpointa pissiä johonki astiaan ja siihen tikku kastaa? Ei ainakaan roiskuis minne sattuu. Kannattaa varmaan ootella jonkun aikaa niitä menkkoja ja testailla sitten...eipähän tartte mitään haamuja testailla..

Predictoria on täällä kyllä aika paljon haukuttu. Monet saaneet plussia, vaikkei ole raskaana olleetkaan. Ovat myös olleet valmistajaan asiasta yhteydessä.

Muista testeistä en ole niin paljon huonoja kokemuksia lukenut kuin tuosta kyseisestä merkistä. Minun mielessäni on ainakin se surkein testi.

Yhteistyössä