P
punkmamma
Vieras
Miksi te mamuja syytätte? Itse olette tuon hallituksen äänestäneet tuonne..kyllä köyhyys johtuu ihan oikeistohallituksesta. Ne ei paljon porvarit köyhistä piittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Renesmee:Multa pieneni taas kotihoidontuki kun kuntalisää pienennetttiin. Mihinkähän nekin rahan nykyisin menee!
Oletko kuullut ansiotyöstä? Sen lisäksi, etten käsitä suomen maahanmuuttopolitiikkaa, en kyllä ymmärrä sen puoleen suomalaisia tukien varassa eläjiä, jotka vielä kehtaavat inistä, kun ei vastikkeetonta rahaa tule riittävästi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän aloittaja ole jo tehnyt tarpeeksi mamu-avauksia tähän aamupäivään? lemmikkipalstoilla näkyy olevan samat jutut, joten oletan että sama tyyppi spämmää taas.
No tämä on kyllä minun ensimmäinen aloitus ikinä kyseisestä aiheesta. En aiemmin edes ajatellut asian olevan ongelma, mutta eilinen MOT avasi silmäni. ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ei ole pelkoa kun aina täältä pääsee pois. Töitä löytyy muualtakin ja paljon paremmalla palkalla.
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:Miksi te mamuja syytätte? Itse olette tuon hallituksen äänestäneet tuonne..kyllä köyhyys johtuu ihan oikeistohallituksesta. Ne ei paljon porvarit köyhistä piittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:Miksi te mamuja syytätte? Itse olette tuon hallituksen äänestäneet tuonne..kyllä köyhyys johtuu ihan oikeistohallituksesta. Ne ei paljon porvarit köyhistä piittaa.
Näin. Mä eilen ihan mielenkiinnosta katsoin, mikä on toimeentultuen määrä, jos perheessä on 2 aikuista ja 3 lasta, joista 1 yli 10 v ja 2 alle 10 v. Toimeentulotuen perusosa + asumistuki on yhteensä noin 2500 e/kk riippuen vähän vuokran suuruudesta. Toki toimeentulotukea pienentää lapsilisät, työttömyyspäivärahat, kotihoidontuki yms, mutta eri tuet yhteenlaskettuna ovat silti tuon noin 2500 e/kk. Jokainen voi itse miettiä, millainen palkan pitää olla, että olisi taloudellisesti kannattavaa mennä töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:työnteosta pitää tehdä kannattavaa ja onneksi on puolueita, jotka siihen yrittää tähdätä!
Alkuperäinen kirjoittaja Renesmee:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ei ole pelkoa kun aina täältä pääsee pois. Töitä löytyy muualtakin ja paljon paremmalla palkalla.
En ikinä voinut edes kuvitella muuttavani pois Suomesta, mutta nykyisin se on tavoitteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Näin. Mä eilen ihan mielenkiinnosta katsoin, mikä on toimeentultuen määrä, jos perheessä on 2 aikuista ja 3 lasta, joista 1 yli 10 v ja 2 alle 10 v. Toimeentulotuen perusosa + asumistuki on yhteensä noin 2500 e/kk riippuen vähän vuokran suuruudesta. Toki toimeentulotukea pienentää lapsilisät, työttömyyspäivärahat, kotihoidontuki yms, mutta eri tuet yhteenlaskettuna ovat silti tuon noin 2500 e/kk. Jokainen voi itse miettiä, millainen palkan pitää olla, että olisi taloudellisesti kannattavaa mennä töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:työnteosta pitää tehdä kannattavaa ja onneksi on puolueita, jotka siihen yrittää tähdätä!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Näin. Mä eilen ihan mielenkiinnosta katsoin, mikä on toimeentultuen määrä, jos perheessä on 2 aikuista ja 3 lasta, joista 1 yli 10 v ja 2 alle 10 v. Toimeentulotuen perusosa + asumistuki on yhteensä noin 2500 e/kk riippuen vähän vuokran suuruudesta. Toki toimeentulotukea pienentää lapsilisät, työttömyyspäivärahat, kotihoidontuki yms, mutta eri tuet yhteenlaskettuna ovat silti tuon noin 2500 e/kk. Jokainen voi itse miettiä, millainen palkan pitää olla, että olisi taloudellisesti kannattavaa mennä töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:työnteosta pitää tehdä kannattavaa ja onneksi on puolueita, jotka siihen yrittää tähdätä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Renesmee:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ei ole pelkoa kun aina täältä pääsee pois. Töitä löytyy muualtakin ja paljon paremmalla palkalla.
En ikinä voinut edes kuvitella muuttavani pois Suomesta, mutta nykyisin se on tavoitteeni.
Eipä taida olla sellaista maata, missä ei olisi ongelmia maahanmuuton kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Renesmee:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ei ole pelkoa kun aina täältä pääsee pois. Töitä löytyy muualtakin ja paljon paremmalla palkalla.
Eipä taida olla sellaista maata, missä ei olisi ongelmia maahanmuuton kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Rajat pitäs laittaa jo kiinni. Suomen hyvinvointi on alkanut mureta jo muutenkin pahasti.. Suomi alkaa muistuttaa jo nyt usaa tai venäjää, köyhät on todella köyhiä ja rikkaat todella rikkaita.. ei se hyväksikäyttäjistä ainakaan parane.
Vielä kun ottaa huomioon, että monille tuo 2500 e on ihan riittävä summa eivätkä sen saadessaan kärsi nälästä tai muustakaan puutteesta ja lisäksi arvostavat enemmän vapaa-aikaa ja perheen kanssa oloa kuin työpäiviä työmatkaan käytettyine aikoineen, niin on ihan ymmärrettävää, ettei kaikki tunne edes tarvetta saada tuon enempää. Ja ainakaan tarve ei ole niin suuri, että sen vuoksi haluaisi lähteä töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Niinpä!
Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Näin. Mä eilen ihan mielenkiinnosta katsoin, mikä on toimeentultuen määrä, jos perheessä on 2 aikuista ja 3 lasta, joista 1 yli 10 v ja 2 alle 10 v. Toimeentulotuen perusosa + asumistuki on yhteensä noin 2500 e/kk riippuen vähän vuokran suuruudesta. Toki toimeentulotukea pienentää lapsilisät, työttömyyspäivärahat, kotihoidontuki yms, mutta eri tuet yhteenlaskettuna ovat silti tuon noin 2500 e/kk. Jokainen voi itse miettiä, millainen palkan pitää olla, että olisi taloudellisesti kannattavaa mennä töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:työnteosta pitää tehdä kannattavaa ja onneksi on puolueita, jotka siihen yrittää tähdätä!
NO EI TODELLAKAAN OLE. MISSÄ MAAILMASSA ELÄT. ME SAATIIN TOIMEENTULOA 50 E KAHDELLE KUUKAUDELLE.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Vielä kun ottaa huomioon, että monille tuo 2500 e on ihan riittävä summa eivätkä sen saadessaan kärsi nälästä tai muustakaan puutteesta ja lisäksi arvostavat enemmän vapaa-aikaa ja perheen kanssa oloa kuin työpäiviä työmatkaan käytettyine aikoineen, niin on ihan ymmärrettävää, ettei kaikki tunne edes tarvetta saada tuon enempää. Ja ainakaan tarve ei ole niin suuri, että sen vuoksi haluaisi lähteä töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Niinpä!
Minimitoimeentulo on laissa säädetty ja koskee kaikkia kansalaisia. Toimeentulotuen perusosaan on tarkat taulukot. Jos perheen tulot ovat pienemmät kuin tuo perusosa, on oikeutettu saamaan erotuksen toimeentulotukena.Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:NO EI TODELLAKAAN OLE. MISSÄ MAAILMASSA ELÄT. ME SAATIIN TOIMEENTULOA 50 E KAHDELLE KUUKAUDELLE.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minimitoimeentulo on laissa säädetty ja koskee kaikkia kansalaisia. Toimeentulotuen perusosaan on tarkat taulukot. Jos perheen tulot ovat pienemmät kuin tuo perusosa, on oikeutettu saamaan erotuksen toimeentulotukena.Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:NO EI TODELLAKAAN OLE. MISSÄ MAAILMASSA ELÄT. ME SAATIIN TOIMEENTULOA 50 E KAHDELLE KUUKAUDELLE.
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Vielä kun ottaa huomioon, että monille tuo 2500 e on ihan riittävä summa eivätkä sen saadessaan kärsi nälästä tai muustakaan puutteesta ja lisäksi arvostavat enemmän vapaa-aikaa ja perheen kanssa oloa kuin työpäiviä työmatkaan käytettyine aikoineen, niin on ihan ymmärrettävää, ettei kaikki tunne edes tarvetta saada tuon enempää. Ja ainakaan tarve ei ole niin suuri, että sen vuoksi haluaisi lähteä töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Niinpä!
Vittu että olet röyhkeä ja yksinkertanen ämmä. Ei ainakaan meidän perhe ole KOSKAAN nähny tuollasia summia. Pidä pääsi kiinni jos ei ole omakohtasia kokemuksia millä köyhän pitää pärjätä. Taitaa leipäjonot ja asunnottomatkin olla pelkkää mielikuvituksen tuotetta sun mielestä.
Kokoomus on romuttanut hyvinvointivaltion parissa vuodessa, rakentamiseen meni kymmeniä vuosia.
Odotellaanpa nyt koska kirjasto muuttuu maksulliseks ja sossussa vaaitaan pääsymaksu.
Hyvästi pohjoismainen hyvinvointi.
Jos luit mun kirjoitukseni, niin en mä väittänytkään kenenkään saavan TOIMEENTULOTUKENA 2500 e/kk. Nimenomaan kirjoitin, että työttömyyspäiväraha, kotihoidontuki, lapsilisä yms pienentää toimeentulotuen määrää, mutta eri yhteiskunnan tuet yhteenlaskettuna ovat silti esimerkkiperheelläni tuon noin 2500 e/kk vuokran suuruudesta riippuen.Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:AIVAN. MUTTA KUKAAN VÄHÄVARAINEN EI SAA 2500 E TOIMEENTULOTUKEA.
PITÄS OLLA 20 LASTA.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jos luit mun kirjoitukseni, niin en mä väittänytkään kenenkään saavan TOIMEENTULOTUKENA 2500 e/kk. Nimenomaan kirjoitin, että työttömyyspäiväraha, kotihoidontuki, lapsilisä yms pienentää toimeentulotuen määrää, mutta eri yhteiskunnan tuet yhteenlaskettuna ovat silti esimerkkiperheelläni tuon noin 2500 e/kk vuokran suuruudesta riippuen.Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:AIVAN. MUTTA KUKAAN VÄHÄVARAINEN EI SAA 2500 E TOIMEENTULOTUKEA.
PITÄS OLLA 20 LASTA.