Mikä on sun on myös mun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aviovaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aviovaimo

Vieras
Mies otti papin puheet täydestä. Nyt kohta 30 vuotta vihkimisestä.
Eli mikä on mun on myös ukon mutta mikä on ukon on ukon.
Ei tule mieleen mitään mikä olisi omaani, ei mikään..rahapussi, kännykkä, käsilaukku, taskut, autoni..kaikkia noita ukko käyttää ja tutkii kuin omaansa..tai kännykkää ei enää uskalla urkkia kun pidettiin muksujen kanssa sille puhe, toki voi tutkia kun en huomaa...autoani käyttää joka päivä vaikka sillä on omakin..rahapussini ja laukkuni on kuin omansa..mulla ei saisi olla mitään omaa, henk.kohtaista. Listaa voisi jatkaa....
Jos mä käyn sen tavaroilla nousee kauhee meteli, jos vaikka siirrän sen lojuvia papereita pöydältä kaappiin piiloon.
Huoh..älkää menkö naimisiin koskaan!

Minä otin fiksun ukon ja ukko otti fiksun akan, onnellisia yhdessä jo 21 vuotta.

Omituista on, jos miehesi käyttää ja lainailee sinun käsväskyäsi, hävettäisi minuakin! Osta sille oma.

Alkuperäinen kirjoittaja aviovaimo:
Ei tule mieleen mitään mikä olisi omaani, ei mikään..rahapussi, kännykkä, käsilaukku, taskut, autoni..kaikkia noita ukko käyttää ja tutkii kuin omaansa..tai kännykkää ei enää uskalla urkkia kun pidettiin muksujen kanssa sille puhe, toki voi tutkia kun en huomaa...autoani käyttää joka päivä vaikka sillä on omakin..rahapussini ja laukkuni on kuin omansa..mulla ei saisi olla mitään omaa, henk.kohtaista. Listaa voisi jatkaa....
Jos mä käyn sen tavaroilla nousee kauhee meteli, jos vaikka siirrän sen lojuvia papereita pöydältä kaappiin piiloon.

Tai katsokaa kenen kanssa menette naimisiin. Joo, en minäkää tollasta ukkoa ottaisi, saati pitäisi. Miksi annat sen jatkua? Laita auton ovet lukkoon ja pidät avaimet housujen taskussa tai piilossa. Lukollinen kaappi käsilaukkua ym henkilökohtaisia tavaroita varten ellei muuten älyä. Hommaa vyöhösi tai kaulaasi kännykkäkotelo ja pidä siinä.

Kaikkeen sitä naiset alistuu!!

Välillä ihmetyttää, että miksi naiset sallivat miesten tehdä tuollaisia asioita itselleen? Vaikka kuinka olisi naimisissa, niin kyllähän sitä silti ollaan liitossa yksilöitäkin eikä sitä suinkaan olla mitään siamilaisia kaksosia.

Helpointa olisi, jos puhumalla kiellät häntä tekemästä niitä asioita, jotka ärsyttävät sinua. Sinun pitää tehdä selväksi, mitä sinä sallit häneltä ja mitä et. Sama tietysti toisinpäinkin. Erityisesti kauhistuttaa se, että millaisen kuvan annat lapsillenne. Omaksuuko pojat sen asenteen, että mies saa tehdä mitä vaan ja tytötkö omaksuvat sen asenteen, että mieheltä täytyy hyväksyä millainen käytös tahansa.

Oliskohan miehesi läheisriippuvainen, kontrollifriikki, mustasukkainen, pihi omista tavaroistaan tai jotakin? Ihan normaalilta tuo ei kuulosta.

Alkuperäinen kirjoittaja noloa joo:
Minä otin fiksun ukon ja ukko otti fiksun akan, onnellisia yhdessä jo 21 vuotta.

Miltä tuntui tulla jätetyksi fiksumman naisen takia?
No, pääasia että fiksu miehesi on ollut onnellinen jo 21v....

Jos meillä olisi tuommoista, hankkisin vahvan kaapin ja siihen kunnon lukon ja lukon avain aina mukanani. Sinne kaappiin lukon taakse laittaisin kaikki henkilökohtaiset asiat.

Siis jos jaksaisin pysyä moisen itaran kytän kanssa yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lukollinen kaappi:
Jos meillä olisi tuommoista, hankkisin vahvan kaapin ja siihen kunnon lukon ja lukon avain aina mukanani. Sinne kaappiin lukon taakse laittaisin kaikki henkilökohtaiset asiat.

Siis jos jaksaisin pysyä moisen itaran kytän kanssa yhdessä.

Tuo ei onnistu meillä. Jos piilotan tavaroitani alkaa kysely mitä salattavaa mulla on..kaikki on siis yhteistä (kuulemma) kun ollaan naimisissa. Ja kun on väkivaltaakin niin en uskalla ruveta pistämään hanttiin.
Varmaan käyttäisi vaatteitanikin jos mahtuisivat sille.

Ei kai tuo mitenkään sukupuolisidonnaista ole. Mustasukkainen kyttääminen onnistuu molemmilta sukupuolilta. Minäkin olen kuullut naisen suusta, että kaiken pitäisi olla yhteistä, edes ajatuksen tasolla ei tulisi olla salaisuuksia jos todella rakastetaan toisiaan.

Ajattelin jättää fantasiani ja menneisyyteni jakamatta ja otin samantien hatkat. Jos AP on moista katsellut jo yli pari vuosikymmentä, niin ketä siitä on syyttäminen. Ensimäinen kerta oli miehen vika, mutta entäs sen jälkeen?

Ei tule mieleen mitään mikä olisi omaani, ei mikään..mulla ei saisi olla mitään omaa, henk.kohtaista.

Eihän tuossa ole mitään kummallista. Normaali käytäntö. Jemenissä...ja Pakistanissa...ja Sudanissa...

Kommunisti! Heillähän on juuri tuollainen periaate ...!

Alkuperäinen kirjoittaja äänestäjä.:

Kommunisti! Heillähän on juuri tuollainen periaate ...!

Mistä arvasit? !!
Niin se onkin, mä en.

Miksi siedät moista? Kerroit, että mies on kaiken lisäksi taipuvainen väkivaltaan. Pysytkö yhdessä siksi, että lapsilla pitää olla kodissa myös isä vai rahan vuoksi vai etkö kenties siedä ajatusta, että eläisit ilman miestä? Mitään muuta syytä en näe, miksi pysyt miehen kanssa yhdessä, joka on väkivaltainen ja jonka kanssa et pysty keskustelemaan asioista.

Kuten sanoin, tuosta tiesin .. heillä näyttää olevan erittäin "sosiaalinen " näkökanta yhteisestä hyvästä..hah.

Ehdottaisin että vaihtaisit"puoluetoverisi" tuoreempaan ja terveempään..tsemppiä!

Yhteistyössä