Mikä on sopiva paino 160 cm pitkälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja painopainonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu ruuminrakenteesta. Jos olisin itse 160 niin sopiva paino olisi n. 47kg ja yläraja 50kg.
Isoluisilla tai todella atleettisilla paino varmaan 5kg enemmän.

Olen ( ennen raskautta ) 50- 52kg ja pituutta 164-165. Sillä painolla voin kaikkein parhaiten ja se on helppo pitää hallinnassa. Eli siis se on normaalitilan"ominaispainoni". Luuston malli on se kapea.

no mä olen 160cm pitkä ja painoin aikoinaa58kg .......mutta vaate koko oli 36-38 eikä takuulla ollu ylimäärästä .no olin sillon urheilu varmaan kehon painoa piti yllä....mut näinkin voi olla. ei se paino sitä kerro ......

Olen 160 cm pitkä. Mielestäni olen parhaimmillani, kun painan n. 56 kg, jolloin mahdun vaatekokoon 34. Vähempää en halua painaa, koska haluan pysyä hyvässä kunnossa ja alle tuon mulla ei ole mielestäni lihaksia.

Alkuperäinen kirjoittaja heip:
mä oon 160 ja painan 47kg Pikkusen haluisin vielä painaa vähemmän..ennen lapsia painoin 43kg ja se oli hyvä :)

*Tukka nousee pystyyn* Siis herran jumala. Mä olen kans 160cm. Olen aikuisena alimmillani painanut 53kg, ja se oli mulle aivan liian vähän. 57 on aika optiimi. Eikä tässä 62kg mitään vikaa ole. :D 65kilosena oli jo turvonnut olo. Itse ihannoin urheilullista vartaloa.

Kyllä pistää ihmetyttämään noinkin pienet painoihanteet, en ikinä haluaisi olla luuta ja nahkaa, pituutta 165 ja kun painoa oli 53,4kg olin kyllä laiha, nyt painon pudotus pikkuhiljaa aluillaan ja jos tonne jonnekkin 60 rajoille pääsen olen täysin tyytyväinen.

Yhteistyössä