Mikä on seuraava autosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "amaryllis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kovasti toivoisin, että armas autoni (Toyota Corolla vm 98) jaksaisi vielä ainakin 100 000 km (on jaksanut jo rapiat 200 000), jotta mun ei tarvitsisi siitä luopua. Mä olen oikeesti aivan rakastunut tuohon, se on mun uskollinen ystävä :). Mutta jos ja kun siitä joskus täytyy luopua, niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä pitäydyn hyväksi koetussa merkissä, eli Toyotassa.

Mä kovasti toivoisin, että armas autoni (Toyota Corolla vm 98) jaksaisi vielä ainakin 100 000 km (on jaksanut jo rapiat 200 000), jotta mun ei tarvitsisi siitä luopua. Mä olen oikeesti aivan rakastunut tuohon, se on mun uskollinen ystävä :). Mutta jos ja kun siitä joskus täytyy luopua, niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä pitäydyn hyväksi koetussa merkissä, eli Toyotassa.

Ihanaa, että täällä on joku yhtä pervo Toyota-fani kuin minä :D Mulla on -94 ja Carina ja pikkusen yli 300 000 ajettu mutta niin luotettava peli ja uskollinen ystävä että parempaa saa hakea!

[QUOTE="vieras";26457403]Mä en kuuna päivänä osta yhtään automaattivaihteista autoa :o[/QUOTE]

Miksi? Veikkaanpa, että sinulla ei ole ollutkaan automaattia? Sitten kun sen ensimmäisen ostat, ei manuaali enää kelpaa.

Itse aion ajaa nykyisellä vielä vuosia..

Miksi? Veikkaanpa, että sinulla ei ole ollutkaan automaattia? Sitten kun sen ensimmäisen ostat, ei manuaali enää kelpaa.

Automaatilla on tylsä ajaa ja puolet ajamisen riemusta katoaa. Auto on vaan väline jos sen sielu(vaihdelaatikko) on automaattinen. Pari automaattia ollut itsellä ja usealla ajanut, joten tiedän mistä puhun.

bussi8.jpg

Minulla on ollu montakin automaattivaihteista. Joo onhan niillä simppeli ajella. Mutta ne ei kestä. Edelliseen autoon sai koko ajan tehdä vaihde remppaa. Kiitos ei enään. Liian kallista lystiä.

Taksia ajaessa automaatti oli kyllä ihan ehdoton, kun lähinnä kaupungissa pieniä matkoja ajeli päivässä useita satoja kilometrejä.

Omaan autoon en automaattia huoli, kun vie tosiaan ajamisesta nautinnon ja tuntuman.

Siinä kohtaa, kun ajokokemusta on päälle miljoona kilsaa, ajamisessa mukavuus ja helppous on tärkeintä.

Nimenomaan!
Minäkin ajan lähemmäs sataa tonnia vuodessa, kaikenmoisilla teillä, ja minusta automaatti on ihan ehdoton - mukava ja helppo ajaa, ei tarvitse ohituksissa kepittää ja kaupungissa on helppo ajella.
Ja kestävyyteen; mullakin kun auto vaihtuu vuosittain, kun kilometrejä tulee, joten kyllä se automaattiloota aina sen 100000 km kestää, minkä minä sillä ajan...

[QUOTE="vieras";26458333]Minulla on ollu montakin automaattivaihteista. Joo onhan niillä simppeli ajella. Mutta ne ei kestä. Edelliseen autoon sai koko ajan tehdä vaihde remppaa. Kiitos ei enään. Liian kallista lystiä.[/QUOTE]

Kestää ne. Paitsi jos jättää huollot tekemättä eli öljyt vaihtamatta. Mutta kaikki hajoaa jos ei huolla joskus. Minulle automaatti nimenomaan tuo nautintoa omalla autolla ajamiseen..töissä kun saa päivät vaihdekeppiä hämmentää.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26458813:
Autolla ajaminen nyt on ylipäätään ihan h*lvetin tylsää puuhaa, pääasia että pääsee paikasta A paikkaan B. Siihen nautiskeluun käytetään sitten moottoripyörää. :)

Mikä ketäkin miellyttää. Mä en suostuisi taas moottoripyörän päälle kipuamaan, mutta autolla voin ajaa ihan huviksenikin. =)

Tällä hetkellä ei ole auton vaihtosuunnitelmia. Ollaan tämän vuoden puolella vaihdettu autoa, joka saa nyt kelvata moneksi vuodeksi eteenpäin.
Mutta miehen tuntien, voi auton vaihto silti olla ajankohtainen asia 2-3 vuoden päästä. :whistle:

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä