V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä kovasti toivoisin, että armas autoni (Toyota Corolla vm 98) jaksaisi vielä ainakin 100 000 km (on jaksanut jo rapiat 200 000), jotta mun ei tarvitsisi siitä luopua. Mä olen oikeesti aivan rakastunut tuohon, se on mun uskollinen ystävä. Mutta jos ja kun siitä joskus täytyy luopua, niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä pitäydyn hyväksi koetussa merkissä, eli Toyotassa.
Miksi? Veikkaanpa, että sinulla ei ole ollutkaan automaattia? Sitten kun sen ensimmäisen ostat, ei manuaali enää kelpaa.
Itse aion ajaa nykyisellä vielä vuosia..
Miksi? Veikkaanpa, että sinulla ei ole ollutkaan automaattia? Sitten kun sen ensimmäisen ostat, ei manuaali enää kelpaa.
Itse aion ajaa nykyisellä vielä vuosia..
Siinä kohtaa, kun ajokokemusta on päälle miljoona kilsaa, ajamisessa mukavuus ja helppous on tärkeintä.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26458750:varmaan joku 7 paikkanen auto... mut ei harmainta aavistustakaan mikä.
Omaan autoon en automaattia huoli, kun vie tosiaan ajamisesta nautinnon ja tuntuman.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26458813:Autolla ajaminen nyt on ylipäätään ihan h*lvetin tylsää puuhaa, pääasia että pääsee paikasta A paikkaan B. Siihen nautiskeluun käytetään sitten moottoripyörää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26458813:Autolla ajaminen nyt on ylipäätään ihan h*lvetin tylsää puuhaa, pääasia että pääsee paikasta A paikkaan B. Siihen nautiskeluun käytetään sitten moottoripyörää.![]()