Mikä on seuraava autosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "amaryllis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.volkswagen.fi/vv-auto/vw4.nsf/HTML/020.023.010

jos sen saisi automaatilla ja järkevällä moottorilla, voisin tuollaisen ostaa. En tiiä meneekö linkki oikein, kuplaa tarkoitan.

[QUOTE="vieras";26456822]http://www.volkswagen.fi/vv-auto/vw4.nsf/HTML/020.023.010

jos sen saisi automaatilla ja järkevällä moottorilla, voisin tuollaisen ostaa. En tiiä meneekö linkki oikein, kuplaa tarkoitan.[/QUOTE]

Sorry, en osannut laittaa linkkiä oikein.

[QUOTE="amaryllis";26456755]Onkos seuraava auto jo suunnitteilla?
Mä meinaan vaihtaa tän vuoden puolella vielä tämmösen :)

Peugeot 407 2.0i 16V SW BREAK EXECUTIVE ILMASTOINNILLA. Myös vaihto ja rahoitus. Käsiraha alkaen 980?. Farmari 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto[/QUOTE]

Loistava päätös!
Mihin kunnon autoon ton vikasarjan vaihdat?
Joku saa siitä viellä korjattavaa ja huollettavaa pariksi vuodeksi jos menee leimasta läpi.
Onnea että sai auto eteenpäin, noita ei yleenä vaihdossa huomioida.

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Loistava päätös!
Joku saa siitä viellä korjattavaa ja huollettavaa pariksi vuodeksi jos menee leimasta läpi.
Onnea että sai auto eteenpäin, noita ei yleenä vaihdossa huomioida.

Siis mä vaihdan tollaseen, en tollasesta pois.
Eikä ne mitään vikasarjoja ole, 15v. ajellut Pösöllä eikä isompaa sanomista :)
enkä mä just tätä autoo, mut samanlaista :)

Loistava päätös!

NIINPÄ!! Ystäväparilla alle vuoden vanha just samanlainen yksilö ja nyt kesäkelissä jättäny 3 kertaa ettei käynnisty lainkaan, uusi akkukin vaihdettu ja laturit tsekattu sun muuta. Ikkunan tiivisteet roikkuu, alustassa jo ruostetta ja kaikki sähkölaitteet toimii suunnilleen samassa synkassa vuoroveden kanssa. Tai sitten ei. Ihan järkyn paska auto ja maksoivat siitä vielä pienen omaisuuden!

meinaan vaihtaa Roomsterini 4-veto Yetiin automaattivaihteilla. Roomster on ollut tosi hyvä, mutta on pakko saada isompi auto eikä rahat riitä BMW X6:een jonka ottaisin jos saisin ;)

Jos minä saisin päättää ni se olis Toytoa Hiace tai Volswagen Tarnsporter. Mut mies haluaa Toyota Langruiserin :D Vähän eri hinta luokan autoja vaan. Ja pitää olla vähintää 8paikkanen menopeli.
Mut luultavasti ostan kakkos autoksi jonku kymmenen vuotta vanhan audin. Nyt meiltä löytyy Volkkarin bussi.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä