Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kolme lasta menee, jos asuu maalla, eikä juuri ole koulutusta/mielenkiintoista työtä, mutta neljä tai enemmän vaikuttaa oudolta.
Mitäs tuolla toisessa ketjussa sanottiin..2,5 lasta on normaali ja siihen saa ottaa vielä koirankin
Ööh...mulla on kuitenki ihan ammatti (itse asiassa kaksikin) ja töitä olen tehny aina ku mahdollista.
Kolme lasta menee, jos asuu maalla, eikä juuri ole koulutusta/mielenkiintoista työtä, mutta neljä tai enemmän vaikuttaa oudolta.
Miksi sitten yleensä ne joilla on paljon lapsia, on kaikkein huonoimpia vanhempia?
Musta ne on vaan laiskoja, ei jakseta ehkästä tai keskeyttää, mut jaksetaan kyllä levittää jalat.
Yhteenvetona siis...laiska, mitäänsaamaton riippari, kaiken lisäks vähän tyhmä ja yksinkertainen. Jalkojaan jaksaa levittää, muuhun ei sitten juurikaan ole. Oikeesti, tulin jopa hieman surulliseksi näistä vastauksista.
Yhteenvetona siis...laiska, mitäänsaamaton riippari, kaiken lisäks vähän tyhmä ja yksinkertainen. Jalkojaan jaksaa levittää, muuhun ei sitten juurikaan ole. Oikeesti, tulin jopa hieman surulliseksi näistä vastauksista.
hyvähän se on haluta niitä kakaroita niin kauan ku ovat pieniä, mutta kasvattasitte nyt ensin yhdenkin vaikka murrosikään, ni tulis joku taju siitä, mitä se vanhemmuus oikeesti vaatii.