Mikä on s-pankin viitenumero????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omalle tilille oon rahaa siirtämässä OP:n kautta mutta ainahan siinä viitenumeroa kysytään...
Eli tässä tapauksessa laitan vain siis pelkän viestin siihen viestikenttään....?

Selvennän vielä että tässä on kyse siitä että s-tili on ylittynyt muutamalla eurolla ja sain postissa lapun jossa oli tilinumero ja summa laskun maksua varten. Siirränkö jatkossakin rahaa omalle s-tililleni tällä samalla tilinumerolla..? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Selvennän vielä että tässä on kyse siitä että s-tili on ylittynyt muutamalla eurolla ja sain postissa lapun jossa oli tilinumero ja summa laskun maksua varten. Siirränkö jatkossakin rahaa omalle s-tililleni tällä samalla tilinumerolla..? :/

Todennäköisesti. Kannattaa kuitenkin vielä kysyä omasta pankista. Varminta tietoa saat sieltä. Käytännöt vaihtelevat pankeittain.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

Todennäköisesti. Kannattaa kuitenkin vielä kysyä omasta pankista. Varminta tietoa saat sieltä. Käytännöt vaihtelevat pankeittain.

Kiitos,pitää sitten laittaa vaikka sähköpostia s-pankkiin :flower:

siis mikset kato niistä pankkisopimuspapereista! sielähän se sanotaan jotta mikä on se s-pankkisi tilinumero ja sieltä löytyy myöskin kestoviite.

ainaki miulla.

Laskut maksa niille tileille mitkä on ilmoitettu.
Ja oman tilinumeton saat katsottua verkkopankista,
tarvitset tosin nettitunnukset tai kysymällä ihan sitten s-pankin pisteistä.
Jos sulla on se lappu tallessa missä ilmoitettiin s-pankkiin siirtymisestä,
niin tarkista numero sieltä. Ja vertaa sitä siihen laskun tilinumeroon onko se
sama. Ja ihan näin vinkkinä, kun huomaat et ylitit tilin, voit vielä olikohan
se kaksi päivää korjata tilanteen, siirtämällä rahaa tilille niin ei tule
sitä tilinylitys maksua.:)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siis mikset kato niistä pankkisopimuspapereista! sielähän se sanotaan jotta mikä on se s-pankkisi tilinumero ja sieltä löytyy myöskin kestoviite.

ainaki miulla.

En oo itelle tätä s-pankkia ottanut vaan mulla on siis se pelkkä s-tili.
Vai onks se nykyään sitten kaikilla se s-pankki,en tiedä kun oo niin seurannut sitä...
Kotona en ole tällä hetkellä ja olen just NYT siirtämässä sitä rahaa s-tille että silläpä tulin kyseleen.... =)
Mut selviää asia kunhan saan vastauksen s-kanavalta =)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Laskut maksa niille tileille mitkä on ilmoitettu.
Ja oman tilinumeton saat katsottua verkkopankista,
tarvitset tosin nettitunnukset tai kysymällä ihan sitten s-pankin pisteistä.
Jos sulla on se lappu tallessa missä ilmoitettiin s-pankkiin siirtymisestä,
niin tarkista numero sieltä. Ja vertaa sitä siihen laskun tilinumeroon onko se
sama. Ja ihan näin vinkkinä, kun huomaat et ylitit tilin, voit vielä olikohan
se kaksi päivää korjata tilanteen, siirtämällä rahaa tilille niin ei tule
sitä tilinylitys maksua.:)

Jeps,kiitos tiedosta :flower:

Se s-pankin tilinro toimii ihan samalla tavalla kuin tuo siun osuuspankin tilinro. ennen tätä s-pankkia jos halusi siirtää omalle bonustilille rahaa niin piti käyttää omaa kestoviitettä että osasivat ohjata oikealle saajalle mutta nykyisin siulla on oma tilinro s-pankissa.

Silloin kun sait ne paprut niin niissä näkyi siun tilinro ja miusta sen pitäisi olla sama kuin se mikä on siinä "laskussasi" onko siulla nettitunnuksia s-pankkiin? jos on käy sieltä tarkistamassa onko tilinro sama kuin laskussa

ainaki miulla.

Vai onks se nykyään sitten kaikilla se s-pankki,en tiedä kun oo niin seurannut sitä...
Kotona en ole tällä hetkellä ja olen just NYT siirtämässä sitä rahaa s-tille että silläpä tulin kyseleen.... =)

no nykyjään s-tili = s-pankki.

eli siun s-tilisi on s-pankin tili. eli olet myös s-pankin asiakas.

sie et sitte vissiin kattele netistä jotta paljonko siulla siellä s-tilillä on kertyneitä bonuksia? meinaan jos kattelisit niin sillon siulla pitäis olla tehtynä se sopimus s-pankin kanssa ja niissä sopimuspapereissa tuo kaikki selitetään.

mutta siis maksa vaan nyt sillä lapulla minkä oot sieltä s-pankista saanu. ja jatkossa ota yhteys esim. prisman neuvontaan, ne osaa auttaa.

ainaki miulla.

sie et sitte vissiin kattele netistä jotta paljonko siulla siellä s-tilillä on kertyneitä bonuksia? meinaan jos kattelisit niin sillon siulla pitäis olla tehtynä se sopimus s-pankin kanssa ja niissä sopimuspapereissa tuo kaikki selitetään.

mutta siis maksa vaan nyt sillä lapulla minkä oot sieltä s-pankista saanu. ja jatkossa ota yhteys esim. prisman neuvontaan, ne osaa auttaa.

Juu enpä ole tätä ennen kuullutkaan koko s-pankin verkkopankkitunnuksista.... :ashamed: Mutta nytpä oon tuotakin tietoa viisaampi,kiitos sinun :flower: Pitääpä heti kun kotiin pääsee niin etsiä ne paprut käsiin ja tutustua niihin.

Kiitokset kaikille vastanneille! :flower: =)

ainaki miulla.

Juu enpä ole tätä ennen kuullutkaan koko s-pankin verkkopankkitunnuksista.... :ashamed: Mutta nytpä oon tuotakin tietoa viisaampi,kiitos sinun :flower: Pitääpä heti kun kotiin pääsee niin etsiä ne paprut käsiin ja tutustua niihin.

Kiitokset kaikille vastanneille! :flower: =)

kyllä palsta tietää :D

Yhteistyössä