Kuinka kauan kestää S-pankin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Säästäjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Säästäjä"

Vieras
tilille siirto, laitoin nordeasta sunnuntaina rahaa s- pankin tilille, ei näy vieläkään..? Kyllä kai nykyään vuorokaudessa kirjataan..vaiko eikö? heräs epäilys, olenkohan laittanut jonkun toisen tilille rahat ;)

Jospa S-pankki on jakanut ne rahat asiakasomistajilleen tai sitten käyttänyt ne niihin booonuksiin. Ovat saattaneet käyttää ne rahat myös kahvin tai banaanien ostamiseen. Kannattaisi käyttää vain oikeita pankkeja, eikä naamioitua vanhanaikaista osuuskaupan säästökassaa, mikä S-pankki todellisuudesa on.

Mä oon sitten vissiin kanssa jotekin huono ihminen, kun mulla s-tili säästötilinä ja Tapiola ihan käyttötilinä!! Kamalaa, ihan kamalaa! Itse vain kyllästyin Op:n ja Sampon palveluihin ja maksuihin, että valitsin pankit jotka ovat maksuttomia käyttää. Ja hyvin ovat toimineet nuo nettissä asioinnit!

Mä oon sitten vissiin kanssa jotekin huono ihminen, kun mulla s-tili säästötilinä ja Tapiola ihan käyttötilinä!! Kamalaa, ihan kamalaa! Itse vain kyllästyin Op:n ja Sampon palveluihin ja maksuihin, että valitsin pankit jotka ovat maksuttomia käyttää. Ja hyvin ovat toimineet nuo nettissä asioinnit!

Tapiolassa mulla ainakin maksoi 6,60/kk käyttötili ja se vähän ärsytti, kun käteistä rahaa ei voinut tallettaa suoraan tilille.

Useimmiten suomalaisten pankkien välillä menee pari pankkipäivää (eli päivät jolloin pankit ovat oikeasti auki) tilisiirroissa. Jos laitoit rahat siirtymään sunnuntaina, niin varsinaisesti ne lähti liikkeelle vasta maanantaina jolloin rahat ovat keskiviikkoon mennessä perillä.

Ulkomaisille tileille siirrettäessä menee se 4-5 pankkipäivää.

Tosin itselläni Nordean ja S-pankin välillä on mennyt tuo 4 päivääkin siirrossa.

Ja saman pankin sisällä tapahtuvat näkyvät välittömästi riippumatta päivästä.

[QUOTE="vieras";26657418]Ainakin se on paskapankki, kukaan ei tiedä siellä yhtään mitään kun soittaa ja kysyy.[/QUOTE]

Ei ne tiedä siellä tuotteista eikä raha-asioista. Samoja S-marketin kassat ne ovat pankkiakin hoitmassa.

Yhteistyössä