M
Moottorien puolesta
Vieras
Onks se niinku pro moottori, eli moottorien puolesta? Heh, ei vaiskaan. Tuolla bb-talossa on kaksi promoottoria, mitä sellainen tekee työkseen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ahaa... onko se vähän niinkuin ne tätit, jotka paistelee lihapaloja kaupoissa maistiaispäivänä?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ahaa... onko se vähän niinkuin ne tätit, jotka paistelee lihapaloja kaupoissa maistiaispäivänä?
tai jekkutytöt festareillatai ihan mitä vaan voi promotoida... itse meen lokakuussa promotoimaan turvetta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ahaa... onko se vähän niinkuin ne tätit, jotka paistelee lihapaloja kaupoissa maistiaispäivänä?
tai jekkutytöt festareillatai ihan mitä vaan voi promotoida... itse meen lokakuussa promotoimaan turvetta
![]()
Mikäs turvenuija susta on tullu![]()
![]()
Oli ihan pakko. Mutt btw, joko oot tyhjänny saapuneet-laatikkoas, kun yritin pari pv sitten laittaa postia ja oli täynnä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Apua Fjonga!!!! Onko sinusta tulossa kättelevä landelainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ooass:Keikka/tapahtumajärjestäjät ovat promoottoreita, esim Risto Juvonen Welldone/LiveNationista tai Kalle Keskinen Speed Promotionsilta, jne. Tai sitten esim nyrkkeilylegenda Don King.
Maistiaistentyrkyttäjätyttösille voisi keksiä jonkun paremmin kuvaavan termin, vaikka "nättinaamamuttaliiantyhmäsihteeriopiskeluihintyrkyttäjä"
turvekylpyjäkö?tai jekkutytöt festareillatai ihan mitä vaan voi promotoida... itse meen lokakuussa promotoimaan turvetta
![]()