Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muari82:Mut siis, eiks pomppa oo niikus siis takki? Vai oonks mä ihan hakoteillä??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:Ku mulla on mielessä joku narusysteemi, mut en mä sitte tiiä onko se pompannappi vai joku muu..mut en muista että millane se juttu sitte oli, miten se tehtiin ja mitä sillä tehtiin..
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:Ku mulla on mielessä joku narusysteemi, mut en mä sitte tiiä onko se pompannappi vai joku muu..mut en muista että millane se juttu sitte oli, miten se tehtiin ja mitä sillä tehtiin..
Tarkoitatkohan semmoista narua, johon laitetaan nappi ja sitten sitä vedellään molemmista päistä jolloin nappi alkaa pyöriä? Semmoinen vanhanaikainen lelu =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:Ku mulla on mielessä joku narusysteemi, mut en mä sitte tiiä onko se pompannappi vai joku muu..mut en muista että millane se juttu sitte oli, miten se tehtiin ja mitä sillä tehtiin..
Tarkoitatkohan semmoista narua, johon laitetaan nappi ja sitten sitä vedellään molemmista päistä jolloin nappi alkaa pyöriä? Semmoinen vanhanaikainen lelu =)
Voipi olla just tämä! Osaatko sanoa siitä enempää?
Alkuperäinen kirjoittaja ElluBellu:Pompannappi on leipä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:Ku mulla on mielessä joku narusysteemi, mut en mä sitte tiiä onko se pompannappi vai joku muu..mut en muista että millane se juttu sitte oli, miten se tehtiin ja mitä sillä tehtiin..
Voipi olla just tämä! Osaatko sanoa siitä enempää?
En... muuta kuin sen, että lanka laitetaan menemään napin rei'istä, ja sitten vähän pyöritetään ja aletaan vedellä lankojen päistä. En ole koskaan tiennyt tuolle mitään nimeä, pappa sen joskus meille opetti ja nyt mun isäni on opettanut sitä sitten meidän lapsille.