Mikä on parhainta kumppanissasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nayna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nayna

Vieras
Mikä on piirre/parhain puoli omassa kumppanissasi? Jos et voisi muuta kuin valita yhden piirteen hänessä, niin mikä se olisi, se, jota arvostat hänessä/suhteessanne eniten?

Mikä on piirre/parhain puoli omassa kumppanissasi? Jos et voisi muuta kuin valita yhden piirteen hänessä, niin mikä se olisi, se, jota arvostat hänessä/suhteessanne eniten?
mina arvostan hanessa kaikista enemman hanen puhdasta sydantata(han on enkeli), ja se on ollut melkein 40v. meidan yhessa olin aikana. Uskon, etta tallaista miesta ei tule ole maan talla planeetalla. Han on se " one and Only". Ja joka paiva me yritamme ja haluamme tehda joka paivasta se.....melkein uusimman.....just an advice....

Viimeksi muokattu:
Turvallisuus, jos vaan yhden saa sanoa. Kultani on huomaavainen, hellä, kiltti ja ihana. Hänen seurassaan ei tarvitse esittää tai pelätä, voi olla täysin rennosti oma itsensä. :)

turvallisuus täälläkin. monet mieheni piirteet tuntuvat ärsyttävän joitakin ihmisiä, mutta totuus on, että hän on kiltti, luotettava, uskollinen, hauska ja ihanan turvallinen. joissain asioissa hän on kuin laiska kakara, mutta hei, kukaan ei ole täydellinen.

Hän on minun emoalukseni ja akkulaturini. Minun täytyy joka ilta päästä hänen kylkeensä lataamaan akkuja, jotta jaksan taas seuraavan päivän riennoissa. Ei tarviste tehdä tai sanoa mitään, latausvirtaa vain tulee jostain. Näin on ollut alusta lähtien ja tulee ilmeisesti aina olemaan. Elämän ihmeellisimpiä asioita.

Yhteistyössä