Mikä on paras kirppari"saaliisi"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jatkuvalla syötöllä tullut 320-450e/vko ja mulla pöytä ollut heinäkuun lopulta ja on siis edelleen. Viime viikko meni huonosti,kun en jaksanut käydä siivomassa enkä viedä uutta tavaraa. Mut mitäs pienistä.. :)

mitäs arvioitte paljoko saan viikossa, vien huomenna ja tuun sit kertomaan mikä saldo viikon päästä :) vien siis lasten vaatteita tosi paljon, lisäksi lasten kumppareta, talvikenkia (viking) lasten juhlakenkiä (kerran jalassa olleita) sekä haalareita ( mm. rukka, reimatec) sekä sadevaatteita. (kaikki hyväkuntoisia) lisäksi omia vaatteita jotka jääneet pieneksi). mulla on niin paljo tavaraa etten taida näistä muuten päästä kuin myymällä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitäs arvioitte paljoko saan viikossa, vien huomenna ja tuun sit kertomaan mikä saldo viikon päästä :) vien siis lasten vaatteita tosi paljon, lisäksi lasten kumppareta, talvikenkia (viking) lasten juhlakenkiä (kerran jalassa olleita) sekä haalareita ( mm. rukka, reimatec) sekä sadevaatteita. (kaikki hyväkuntoisia) lisäksi omia vaatteita jotka jääneet pieneksi). mulla on niin paljo tavaraa etten taida näistä muuten päästä kuin myymällä..

Vaikea sanoa.Riippuu hurjasti siitä miten kohdalleen osaat hinnoitella.Jos pyydät liikaa et saa juuri mitään ja saat raahata kamat takas himaan. Esim.käytetyistä lastenkengistä ei saa yleensä 2-5 euroa enempää vaikka ois kuin hyväkuntoisia,ihmiset kun kuitenkin suhtautuu niihin varauksella. Ja pistä sit niitä hälyttimiä kalliimpiin tuotteisiin - varkaushävikki voi olla muuten melkoinen!

tollanen arabian ping-pong kannu. maksoin siitä 5 ?

805m.jpg

Yhteistyössä