Mikä on paras kampaamo Helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo o, jotenkin tuntuu, että aina jos vaihdat kampaajaa, niiden uusien pitää heti nylkeä sut ihan lyhyttukkaiseksi! Kaitpa se heidän saksien käsittelytaito tulee paremmin esiin niissä "poikatukissa", mutta kun kaikki naiset ei niistä tykkää!!!

Mut sitä ihmettelen, että miksi noiden kampaamoiden kuvagallerioissa ei ole mitään muita kuvia kuin niitä kynittyjä tukkia? Ja niissä vielä suurimmalla osalla ärsyttävä väri, tyyliin päältä punainen/kelta-oranssi tms. ja alta tumma, kaikkein kauhen hiustyyli jonka voin kuvitella... Luulisi että kampaamot haluaisivat näyttää osaamistaan vähän monipuolisemmin, että erilaisiakin tyylejä hakevat uskaltautuisivat asiakkaiksi.

Löysin tämän vanhan ketjuni ja ajattelin kertoa, että mahtavaa paikkaa etsin edelleen. Profsissa kävin silloin vajaa vuosi sitten ja väri epäonnistui (kampaaja kertoi sen heti) ja hiukset leikattiin liian lyhyiksi (ohje oli, että hiukset pitää saada ponnarille ja saihan ne kiinni laitettua jo joulukuussa kun hiukset leikattiin toukokusssa!). Tämän jälkeen olen käynyt parissa paikassa, jotka ovat olleet välttäviä enkä niihinkään enää palaa.

Etsintä siis käynnissä. :)

Mä kävin Stockalla siinä Motivuksen oven edessä olevassa (eli se, jossa on Kerastasen tuotteet käytössä, ei se Redken-paikka) ja olin tosi tyytyväinen. Siellä kuunneltiin ja tehtiin just niin kuin halusin, mutta kampaaja sanoi myös oman mielipiteensä.

Mä kävin just Mechelinkadulla Cimessä ja tykkäsin. kampaaja kuunteli mitä halusin, mutta kertoi myös oman mielipiteensä. Ja muutenkin vaikutti kivalta paikalta, hinnat keskiluokkaa. :)

EN suosittele Beatia! Ymmärrän kyllä, että kampaajan päätehtävä on hoitaa tukka kuosiin, mutta mielestäni kampaajan työ on samalla myös asiakaspalvelua, ja sitä ei kyllä Beatissa todellakaan saanut. Aikani oli myöhässä eikä sitä ei millään tavoin huomioitu, ei edes pahoiteltu. Henkilökunta oli toki nuorekasta, mutta samalla heidän asenteensa oli myös se, että he tietävät ja osaavat kaiken, ja itselleni tuli asiakkaana erittäin vahvasti sellainen olo, että minua katsottiin nenänvartta pitkin. Kampaajat keskustelivat ja naureskelivat keskenään, ja työnkin tekemisen keskeytyi mielenkiintoisen keskustelun ajaksi. Leikkaus oli ihan ok, ei täysin sellainen kuin olisin halunnut mutta maksoin kuitenkin (melkoisen korkean summan..) mukisematta. Kotona sitten huomasin, että tukka on toiselta puolella päältä puolisen senttiä lyhyempi. Pikkuvikoja! Eipähän tarvitse mennä toiste ;)

EN suosittele Beatia! Ymmärrän kyllä, että kampaajan päätehtävä on hoitaa tukka kuosiin, mutta mielestäni kampaajan työ on samalla myös asiakaspalvelua, ja sitä ei kyllä Beatissa todellakaan saanut. Aikani oli myöhässä eikä sitä ei millään tavoin huomioitu, ei edes pahoiteltu. Henkilökunta oli toki nuorekasta, mutta samalla heidän asenteensa oli myös se, että he tietävät ja osaavat kaiken, ja itselleni tuli asiakkaana erittäin vahvasti sellainen olo, että minua katsottiin nenänvartta pitkin. Kampaajat keskustelivat ja naureskelivat keskenään, ja työnkin tekemisen keskeytyi mielenkiintoisen keskustelun ajaksi. Leikkaus oli ihan ok, ei täysin sellainen kuin olisin halunnut mutta maksoin kuitenkin (melkoisen korkean summan..) mukisematta. Kotona sitten huomasin, että tukka on toiselta puolella päältä puolisen senttiä lyhyempi. Pikkuvikoja! Eipähän tarvitse mennä toiste ;)

Joo, komppaan tätä itsekin. Asiakaspalvelu kyseisessä mestassa oli kyllä tympeää sorttia - ei kovin huomaavaista, eikä henkilökunta oikein ottanut puoleltaan kontaktia. Ehkä sitten joillekin tutuille vakkariasiakkaille ovat erilaisia, mutta muuten... blah.

Tukasta tuli "ihan ok". Ei siis mitään erityistä superjeejeefiilistä, mutta ei huonokaan.

Työni muutti Vantaalta Helsingin keskustan suuntaan ja edessä oli kampaajan vaihto. Olin tyytyväinen Tikkurilassa olevaan Salon Josen palveluihin, mutta nyt välimatkaa oli liikaa ja aikaa matkusteluun liian vähän. Aivan Helsingin keskustasta löysin toisella sokkokokeilulla mieleisen paikan. Blackoutin mirkan kanssa kommunikointi toimi ja sain uudistusta jo aiemminkin hyvään hiusmalliin.

http://blackouthair.fi

Tikkurilassa asioiville olisin laittanut linkin, mutta Jose-kampaamolla ei ole sivuja, siksi linkitän OmaKaupungin tiedot
http://m.omakaupunki.fi/tikkurila/palvelut/136467565/

Hairgallery senaatintorilla ja nimenomaan Mirva siellä. Pelastanut mun hiukset (kokeiltu kun on sinistä, mustaa jne jne). Nyt parin vuoden hänen luona käyntien jälkeen hiukset voi tosi hyvin, vaikka raidotan ja vaalennan jne.
Hairgallery on ns luontokampaamo, missä väreissä on toki niitä kovempiakin aineita mutta on hellävarasempaa kuin normisti. Ja tuotteet on tosi ihania.

Minä ja monet mun tutut käydään Beatissa. Löysin paikan yli vuosi sitten ja sille tielle jäin. Aina on ollut ihana mennä ja minä oon ainakin saanut tosi hyvää palvelua. Nuoria pirteitä neitokaisia jotka oikeasti osaa asiansa. Pidän nimenomaan siitä rentoudesta joka liikkeessä vallitsee vaikka itse en niin nuori olekkaan.

Kävin kampaamossa nimeltä Salon Choice. Liike oli ihan mukavan oloinen, mutta eniten vaikutuksen teki tämä nuori kampaaja nimeltä Harri. Olen aikas tarkka hiusteni suhteen, enkä ole aiemmin oikein löytänyt sopivaa kampaajaa. Nyt kuitenkin hiukseni ovat suorastaan täydelliset. Suosittelen häntä mielelläni. Palvelu oli mielyttävää ja erittäin ammattitaitoista!

Kävin kokeilemassa ystäväni suosittelemana uutta kampaamoa qtime hairia Kampissa, tykkäsin ! Tosi hyvä palvelu ja asiantunteva kampaaja. Ei ihan halvimmasta päästä kyllä mutta oli sen arvoista suosittelen :)

Q-Hair on kumma paikka kun kehtaa itseään parhaana pitää, vaikka taso on alaarvoista.

[QUOTE="Marina";22138778]olen käynyt Q hairissa pari vuotta. Omaa tukkaa tehnyt semmoiset pojat kuin piatu ja perttu. Molemmat tekee aivan uskomatonta jälkeä. Jos joku oikeesti etsii loistokampaajaa helsingistä, suosittelen![/QUOTE]

Yhteistyössä