Mikä on paras kampaamo Helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin toissa päivänä peruutusajan kautta työpaikan vieressä Kultaiset sakset nimisessä kampaamossa. En odottanut mitään ihmeellistä, sillä varasin ajan viime hetkellä ja olin kuullut tutuiltana että mm. groupongin kautta tulevat asiakkaat saavat välillä huonompaa kohtelua. Yllätyin tosi positiivisesti, kampaajalla (en muista nimeä) ei ollut mikään kiire hoitaa hiuksiani ja ote oli koko ajan ammattitaitoinen ja ystävällinen. Jos haluaa katsoa tarkemmin niin heillä on sivut juuri tolla varaussivustolla: http://www.peruutusaika.fi/helsinki+kultaiset-sakset

Q Hair iin vaan jos ei tukasta mitään tajua. Annoin palautetta, mutta korjausta en vaan onnistunut saamaan, vaikka soitin monta kertaa. Q Hair kaukana parhaasta kampaamosta, kokemusta on, vaikka käyvät täällä palstoilla itseänsä kehumassa. QUOTE="Marina";22138778]olen käynyt Q hairissa pari vuotta. Omaa tukkaa tehnyt semmoiset pojat kuin piatu ja perttu. Molemmat tekee aivan uskomatonta jälkeä. Jos joku oikeesti etsii loistokampaajaa helsingistä, suosittelen![/QUOTE]

Kävin tossa taannoin kampaamo loistossa korkeavuorenkadulla ja en kyllä suosittele, ellei pidä vähän ronskista otteesta :D
Tyyppi oli myöhässä aikataulussa, eikä siinä mitään mutta se että hiukset värjättiin ja föönattiin ihan kuin olis tuli perseen alla, ei tehnyt kokemuksesta kovin mukavaa. Odotin rentouttavaa kampaamo käyntiä ja sainkin sellaisen että odotin että koska tää loppuu.
Tyyppi harjasi niin että tuntu että pää lähtee irti ja hieronta oli sellaista että tuntui kun olisi kallosta tullut kohta sormet läpi. Hiusten pesukin oli kovakouraista.
Lopputulos oli kohtalainen ja tukka vain vähän föönattiin ja siinä se.

Hair&Beauty By K&A Uudenmaankadulla helsingissä. taitaa olla punavuorta vielä? Hyvää ammattitaitoa, ja liike on uniikki, ehkä jopa parhaimmasta päästä mitä keskustassa nähnyt. Liike tila aika iso.
HInta taso minusta kohdillaa.
Ainoa miinus, että oli hiukan vaikea löytää paikalle, Uudenmaankadulla vissiin useampi liike. Itse en käyttäisi Redken värejen jälkeen enään muuta, ja onnekseni heilllä löytyin Redken ja kaikki sarjan tuotteet.
-Tiina

Sisäänastuessa kampaamoon sain oikein hyvän kuvan kampaamosta sillä tervehdittiin iloisesti ja tarjottiin erikoiskahveja yms. Mutta hiusten lopputulos oli aivan järkyttävää jälkeä, jossa ei huomioitu ollenkaan asiakkaan toivomaa lopputulosta. Vastaukseksi kritiikistä sain vain haukkuja omaan tukkaani liittyen (huonosti värjättävissä ja muka huonokuntoinen?), ja eivät osanneet vastata miksi he ovat kehuneet itseään ja laittaneet nettiin kaikenmaailman ennen ja jälkeen kuvia todella suurista muutoksista ja niissä tukat muuttuivat _täysin_. Mutta nähtävästi jokainen sinne astuessaan ei sitä haluamansa muutosta saa, ja siksi koen kampaamon huijauksena. Kaiken huipuksi niiden pilanneesta tukasta eivät edes suostuneet korjaamaan tukkaani eivätkä edes pahoitelleet möhläyksestään. Aivan järjetöntä palvelua..En kannata kyseistä kampaamoa kenellekkään.

jokusen kerran käyny täällä:

Pure Hairdressing | Etusivu
Heidi Kainamo oli ainakin todella huono kokemus. Varattu aika oli sovittu kolmetuntiseksi, mutta Heidi alkoi toiveen kuultuaan tiuskimaan että ei hän sellaista hiustyyliä voi tehdä, kun se vaatisi vaalennuksen ensin ja sitten uuden värjäyksen ja siinä menisi liian paljon aikaa. Sitten päätin antaa ammattilaiselle vapaat kädet yhteisymmärryksessä. Kesken toimenpiteiden tuli sellainen olo, että kampaaja ei todellakaan ole kiinnostunut asiakkaastaan, vaan häsläsi kesken kaiken ja puhui kovaan ääneen muille, luonteeltaan aika "topakka täti". Asiakas myös huitaisi hiusten leikkauksen aikana aivan silmieni viereen saksilla, onneksi ei osunut aivan silmään. Jäi todella hutiloiva olo. En ollut tyytyväinen lopputulokseen, vaikka olivathan hiukset lähtötilannetta paremmat. Ikinä ennen ei ole kampaaja myöskään läiskinyt väriä noin hutiloimattomasti ympäriinsä, että jouduin monta päivää olemaan sekä otsa, että niska mustassa hiusvärissä. Hinnasto oli myös leikkaukseen ja värjäykseen 80-140 euroa. Olin hämmentynyt että kolmen tunnin varauksella sain huonoa palvelua vain 1,5h, mutta koko rahan edestä osattiin kyllä veloittaa. Samantien kun rahat oli saatu, niin jo torpattiin asiakas ja tylysti vain "kiitos käynnistä, tavataan taas ja hei hei". Jäi todella inhottava fiilis kun vielä oli kaikki takin pukemiset jne.

Pure Hairdressing Heidi Kainamo oli ainakin todella huono kokemus. Varattu aika oli sovittu kolmetuntiseksi, mutta Heidi alkoi toiveen kuultuaan tiuskimaan että ei hän sellaista hiustyyliä voi tehdä, kun se vaatisi vaalennuksen ensin ja sitten uuden värjäyksen ja siinä menisi liian paljon aikaa. Sitten päätin antaa ammattilaiselle vapaat kädet yhteisymmärryksessä. Kesken toimenpiteiden tuli sellainen olo, että kampaaja ei todellakaan ole kiinnostunut asiakkaastaan, vaan häsläsi kesken kaiken ja puhui kovaan ääneen muille, luonteeltaan aika "topakka täti". Asiakas myös huitaisi hiusten leikkauksen aikana aivan silmieni viereen saksilla, onneksi ei osunut aivan silmään. Jäi todella hutiloiva olo. En ollut tyytyväinen lopputulokseen, vaikka olivathan hiukset lähtötilannetta paremmat. Ikinä ennen ei ole kampaaja myöskään läiskinyt väriä noin hutiloimattomasti ympäriinsä, että jouduin monta päivää olemaan sekä otsa, että niska mustassa hiusvärissä. Hinnasto oli myös leikkaukseen ja värjäykseen 80-140 euroa. Olin hämmentynyt että kolmen tunnin varauksella sain huonoa palvelua vain 1,5h, mutta koko rahan edestä osattiin kyllä veloittaa. Samantien kun rahat oli saatu, niin jo torpattiin asiakas ja tylysti vain "kiitos käynnistä, tavataan taas ja hei hei". Jäi todella inhottava fiilis kun vielä oli kaikki takin pukemiset jne.

Hairstudio Inno on erinomainen valinta! Suosittelen 5/5. Sain vaikeasta hiusväristäni täydellisen kylmän vaalean. Jos etsit oikeasti osaavaa ja innovatiivista kampaajaa, mene Innoon.. Kävimme kunnon keskusteluilla läpi mitä haluan, mitä voin saada ja mikä ei ole nyt mahdollista mutta miten saisin sen myöhemmin jne jne. Todellakin osaavat hommansa!

Hair Beat:ista en valitettavasti voi sanoa samaa. Käynti oli kokonaisuudessaan ahdistava, eikä toiveitani kuunneltu ollenkaan, vaikka ihan kuvan kanssa kävin. Kampaaja ei kysynyt oikein mitään, alkoi vaan tekemään ja kun koitin selittää siinä hämmennyksissä mitä haluan vastaili tyyliin :" joo etsä kyllä sellaista saa" ja "laitan nyt tähän näitä raitoja". Lopputulos oli suoraan sanottuna mitätön, ei mitään eroa ja rahat suoraan kankkulankaivoon. En voi suositella vaikka tuntuukin ikävältä kirjoittaa toisen yrityksestä negatiivisesti.

Ihan kummia kommentteja... Q hair on mun vakio paikka ja aina on saanut aivan uskomatonta jälkeä aikaan. Todella ystävällistä porukkaa kaikki ja aina ollut rentoutunut ja hemmoteltu olo käydessäni sielä. Todella vaikea uskoa että on ollut näin huonoja kokemuksia... itse pidän Tarusta ja Giausta erittäin paljon ja suosittelen kampaamoa todellakin

Ihan kummia kommentteja... Q hair on mun vakio paikka ja aina on saanut aivan uskomatonta jälkeä aikaan. Todella ystävällistä porukkaa kaikki ja aina ollut rentoutunut ja hemmoteltu olo käydessäni sielä. Todella vaikea uskoa että on ollut näin huonoja kokemuksia... itse pidän Tarusta ja Giausta erittäin paljon ja suosittelen kampaamoa todellakin

Mulla on kylläkin vuosien ajan hyvää kokemusta Pure hairdressingistä, kaikista tyypeistä siellä. Tietävät mitä tekevät, ammattitaitoista porukkaa. Rento meininki. Tykkään. Ehkä hieman kalliimpaa Kallion muuhun hintatasoon nähden, mutta en valita.

Yhteistyössä