mikä on pahinta tai loukkaavinta mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ötökkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
multa kerran kysyttiin, kun mulla oli tyttö sylissä ja meille tuli mies kahtomaan sohvaa jonka aiko ostaa, että onkos vauva poika? haloo!! punanen pody oli päällä ja vaaleenpunaaset potkarit ja niin kermakakun värinen että ei ois voinu erehtyä. ja muutenki, ei yhtään edes ole pojan näkönen.............

Ei nyt sillai sanottu,mutta mulla on tapana puolustaa muksujani ja muutamas paikassa huomaa miten niiden omat ei ole syypäitä mihinkään ja minun ois.Joissakin lellitään liikaa..itse sit paasaan omilleni ja "vieraille"samalla lailla.Kumma kun ei voi sovussa olla!
En tykkää jos haukutaan tai kiusataan silloin nousee karvat pystyyn! :headwall:

sukulaistäti tuli sanomaan kun toista ootin että ei koskaan ymmärtänyt miks mun piti näin nuorena mennä lapsia hankkimaan, pilaan oman elämäni lisäksi mieheni elämänkin. eipä oo tullu ko. tätöstä nähtyä.

joskus joku olevinaan viisas nainen tuli sanomaan minulle että poikani taitaa olla vähä jälkeenjäänyt kun ei osaa itkeä (pienenä ei itkenyt paljoa) silloin meinas nyrkki heilahtaa... sitten syyttelivät jotkut että väkisin yritän sesottaa poikaa yms.... myös äitini kommentit ovat satuttaneet... en kuulemma katso lastani tarpeeksi rakastavasti ja olen kuulemma ite lapsi vielä etten osaa kasvataa lastani... noh niin lapsi olen kuin vaan 20 vuotias voi olla enkä muuksi muutu....

No ikäni puolesta (oon 17) saan kuulla jos jonkinlaisia mielipiteitä.. mutta en niistä sillain itteeni ota. Mutta nyt kun olen rv. 36 eräs tuttu sanoi, ettei ymmärrä miks alan tän ikäsenä tekeen muksuja!! Ja kun en kuulemma enää voi mihkä mennä, elämä on pelkkää paskavaipan vaihtoo.. Nii juu ja miehenikä ei voi olla ilonen tästä vauvasta, et heti ku se syntyy ni se rupee käymää baareissa joka vk.loppu!
Siitä minä kyllä loukkaannuin! Mutta tärkeintä on että itse tiedän olevani onnellinen ja poika-ystävästäni tulee ihana isä.. =)

No en ole kuullut muualla sanottavan mitään loukkaavaa, ainakaan muistaakseni, mutta yhdesti kun kirppiksellä kävin, se kirpputorin vanha täti alkoi arvostelemaan kuinka nuorena olen lasten tekoon alkanut ja että ei hänen tyttönsä tee lapsia ennenkuin ovat opintonsa loppuun tehneet ja sit selitti jostain nuoresta äidistä jolla on jo viisi lasta ja se ei kuulema muuta osta niille lapsille kuin pitsoja ja sitte viel sanoi et osaakohan se edes ruokaa tehdä niille :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Joo, mitäs se hänelle kuuluu, kaikki tallaa tyylillänsä..se kyllä pisti hermot sinkeelle.. arvatkaapa olenko kyseisellä kirppiksellä enää käynyt.. :D

Yhteistyössä