P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja psjätäse:Karkit ja läppäri, jotta voisin linnoittautua vessaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti 9v:Alkuperäinen kirjoittaja psjätäse:Karkit ja läppäri, jotta voisin linnoittautua vessaan.
Hah,just meinasin tulla sanomaan,et just nyt mulla on omaa aikaa...läppärin ja karkkipussin kanssa vessassa.
Ja mene sä pois pilaamasta mun iloa!!
Tollaset vittuiliat kyllä tiedetään...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Oma aika on samaa kuin ei tarvitse olla vastuussa lapsista toisin sanoen lapsia paimentaa joku muu kuin minä.
Eli se on sitä luksusta, jota ainakaan minulla ei ole ollut ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Oma aika on samaa kuin ei tarvitse olla vastuussa lapsista toisin sanoen lapsia paimentaa joku muu kuin minä.
Tuotahan se just on. Mulla on omaa aikaa muutama tunti viikossa, ne menee lenkkeillen tai kaupassa. Niin ja onhan mulla aikaa illalla tunti pari, kun lapset nukkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Oma aika on samaa kuin ei tarvitse olla vastuussa lapsista toisin sanoen lapsia paimentaa joku muu kuin minä.
Tuotahan se just on. Mulla on omaa aikaa muutama tunti viikossa, ne menee lenkkeillen tai kaupassa. Niin ja onhan mulla aikaa illalla tunti pari, kun lapset nukkuu.
No lapsiahan kuitenkin vahtii sinä vaikka nukkuvatkin, niin eihän se sitten voi olla tuota ylempää mainittua..
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Mikä tahansa hetki, jolloin voin uppoutua oman pääni sisään.![]()
Itse asiassa koko elämäni on omaa aikaani, joskus sitä vain joutuu jakamaan useammalle.